Bypass skolenetværk

  • Hey
    Jeg sidder her på et skolenetværk og ville meget gerne kunne gå uden om deres sikkerhed, da mange hjemmesider er lukket, og man kan ikke spille online fra skolen i fritiden. Inditl for nylig virkede Proxycap til at tvinge alt igennem deres proxy port og så få forbindelse fra den anden side. Men det virker ikke mere ! Er der noget jeg kan gøre?
    HJÆLP !!

  • hvorfor ikke bare pinge hele lortet ned?


    bagefter hente en spraydåse, gå op til systemadministrationen, skrive med stort at det var dig der gjorde det, og så åbne døren der ind til, og moone til dem.


    Det er ca. det du gør, de kan jo se hvilke applikationer hver enkelt bruger bruger på netværket.


    fælg dog med i skolen i stedet for at sidde og spille.


    Det gør vi andre, og vi lærer faktisk næsten noget :) ... skide smart faktisk

  • Jeg vil os gerne bypass skolesystemet, men af andre årsager....


    Vores skole PC'er er såkaldte "clienter" ....hvor vi jo så logger på den osv osv....men de "smarte" mennesker der står for sikkerheden på PC'en har gjort sådan at JAVA og MANGE andre ting ikke kan åbnes på pc'erne....så hvis vi skal finde noget på nettet hvis vi har en opgave osv. så ka vi ikk åbne siderne!


    Pisse provo....og lærerne fatter brik....De ved fandme ikk engang hva en mus er :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • 1. Jeg er klar over de kan se hva laver..
    2. admins kan se hva vi laver JA men de er lige glade. de lukker bar for det
    3. til jer der ikke kan læse så blev der sagt FRITID (DET KUNNE måske betyde SKOLEHJEM) så blir der MÅSKE fulgt med i skolen smarte ?!

  • nikke tror egenligt også at det er IMOD reglerne at spørge om sådan noget her inde såe pas på med hva du skriver eller du hurtigt får problemer med andre her inde......


    hvis du vil uden om noget af deres sikkerheds software var det så ikke en ide først at finde ud af HVA de bruger i det mindste?? det er jo ikke nemt at finde vej til månen hvis man er blind :D


    (i know den var dårlig)

  • Hvorfor taler I to der har problemer ikke bare med aministratorerne om det ???


    Jeg har selv lavet systemet alle Allerød Kommunes folkeskoler kører på og arbejdet alverdens steder som admin og alle steder der -tro det eller lad være- lytter teknikerne faktisk til de forespørglser der kommer!


    Snak dog med skolens ledelse, om problemet. Er de villige til, at hjælpe med det går de til admin der så fikser tingene for jer. Og det er da for galt I det ene sted ikke kan skaffe de oplysninger nettet er der for!


    Og jeg har da set skoler jeg har været på, hvor de har købt spil til eleverne og så haft dem åbnet til spilning efter skoletid. alt kan lade sig gøre rent teknisk med den slags - sjovt nok! .D