• du kan da godt bruge din gamle mail... altså så har du bare 2, men så kan du jo evt. anvende den ene til seriøs forbrug og den anden til mindre seriøst forbrug... en klar fordel ved gmail er pladsen i din indbakke

  • Du kan godt bruge din gamle email, eller en ny for den sags skyld ;) Jeg har fået en mail box af 3 gennem min 3mobil, så jeg har sat redirection fra min gmail til den mailbox fra 3 - Så ka jeg få alle mine mails leveret dertil f.eks. - Så Redirection af mail er 1 +


    Jeg kan også godt lide deres POP3 service, endnu 1 +


    Pladsen, også 1 + :)


    @Gmail.com er dejligt kort, det synes jeg også er 1 +



    De har invites fordi de ikk vil have deres system overpopuleret, men det er de nok ligeglade med nu, når de giver folk 50 invites :D



    Men Gmail, Thumbs up ;) Har endnu ikk oplevet en fejl eller et minus fra deres side :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hmm så mine mails kommer til at lægge på den persons computer der giver mig invite?


    Nej invites var nok bare en måde at sørge for at en større del af jordens befolkning ikk lige pludselig lavede en account :D Det tror jeg ikk lige Google er parate til :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Men hvor fanden ligger alle de 1GB så henne?


    Bliver jeg OVERVÅGET?


    På en server måske? Formentlig ejet af Google's ejer.. Hvem end det er


    Men hvorfor er du bange for at blive overvåget? De må ikk snage i dine private ting, med mindre de har en mistanke om noget ulovligt, og så kræver det vist et eller andet fra lovens side før de overhovedet må (Dommer kendelse eller hva det nu hedder)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Har det konsekvenser hvis jeg smider invs ud?


    Hva mener du med smide ud? Altså du ka kun sende invites rundt, ikk smide dem væk eller noget.. Og du har de 50 invites så må du selv disponere over dem.. Du får nye senere ku jeg forestille mig..


    Man startede vist jeg at få 6 invites et stykke tid efter man havde oprettet, men senere fik alle brugere 50 invites :))


  • Mjah
    Dine spørgsmål er altså megett logiske, og kan sikkert findes på deres side. Ergo er det dumt at gå til te forum inden du har set siden.
    bare min mening
    men folk herinde hader mig forresten også, derfor jeg kun check tweak forums max 1 gang om måneden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Mjah
    Dine spørgsmål er altså megett logiske, og kan sikkert findes på deres side. Ergo er det dumt at gå til te forum inden du har set siden.
    bare min mening
    men folk herinde hader mig forresten også, derfor jeg kun check tweak forums max 1 gang om måneden


    Du kan jo hjælpe i stedet for at brokke.