Wow bestelling fra softxchange, hjælp hurtigt

  • Hej har besluttet mig for at købe det, men hvad skal jeg købe der er jo en del forskellige verisoner, altså Horde og Alliance, men hvad skal jeg købe. Er det Alliance hvis jeg skal have gode char, eller Horde hvis onde.... hjæælp :lame:

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

    Rettet en gang, sidst af guGGe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    Hej hjar besluttet mig for at købe det, men hvad skskal jeg købe der er jo en del forskellige verisoner, altså Horde og Alliance, men hvad skal jeg købe. Er det Alliance hvis jeg skal have gode char, eller Horde hvis onde.... hjæælp :lame:


    De er helt ens...

  • nåårh er det bare det, så bestiller jeg lige en Alliance version, så kan jeg da snart spille :T

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • gir det da bare en chance for at forsvare sig, ligesom man slår ikke på folk der ligger ned. Så bliver jeg vel nød til at prøve gameplayet og alt det andet. Så jeg kan vurdere det fuldt ud, og se om det er lige så godt som eq2..... og nej min gode computer er ikke brændt ned, men du kan vel også være ligeglad og sidde og glo på dit pokemon's billede. Hvor grimt er det lige - Drengen der har korttidshukomelse eller bare blind (Ja dig, genzo)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    gir det da bare en chance for at forsvare sig, ligesom man slår ikke på folk der ligger ned. Så bliver jeg vel nød til at prøve gameplayet og alt det andet. Så jeg kan vurdere det fuldt ud, og se om det er lige så godt som eq2..... og nej min gode computer er ikke brændt ned, men du kan vel også være ligeglad og sidde og glo på dit pokemon's billede. Hvor grimt er det lige - Drengen der har korttidshukomelse eller bare blind (Ja dig, genzo)


    Plz hold det lige lidt mere sagligt og voksent...!
    Ka slet ikk klare mudderkastning


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^ Nedeunder det her indlæg
    kom igen når du engang er færdig med din ble, så du kan snakke om at faktisk, at have prøvet mere end et mmorpg


    Hva skulle den kommentar på nogen måde godt for?!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    nåårh er det bare det, så bestiller jeg lige en Alliance version, så kan jeg da snart spille :T


    Hvorfor ikke bare det helt alm. det koster 40kr xtra at få det der billed ting på...

  • genzo du har ingen følelser, jeg har ikke kritiseret folk der spiller wow, så ville jeg have kritiseret mine venner. Der er nogle af mine venner der spiller det, grunden til jeg begyndte var at jeg er træt af at løbe rundt som en af de få dansker i eq2. Jeg prøvede simpelhen bare at få nogle flere dansker med, men da folk holder så meget ved wow, trods grafikken JEG ikke er helt vild med. Så har jeg som sagt besluttet mig for at prøve det. Det er da den eneste måde jeg kan sige om det er godt eller ej... Så tag og lyt til KarGa og kom videre med dit liv, jeg gider ikke bruge det på at diskutere spil, det er det for kort til ? :T

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series