1

tirsdag, 22. februar 2005, 22:28

Hey....

Jeg skal bruge et godt virus program/programmer til at fjerne Trojan horse virusser. Hvad kan I anbefale, og har I et link til et sted jeg kan downloade?...

2

tirsdag, 22. februar 2005, 22:56

AVG.

Søg efter det kan ikke huske hvor jeg hentede.

3

tirsdag, 22. februar 2005, 22:57

Avast er et ganske glimrende av som jeg har brugt de sidste par år.. Du finder en fri version her
Husk at du skal registrere det, ellers udløber det i løbet af 30 dage.. Registreringen er gratis..

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

4

tirsdag, 22. februar 2005, 23:47

Nu når du er i gang med at sikre din PC, så hent også Spybot og opdater og husk at Immunize når/hvis den finder noget snask. Så får du ikke det skidt igen.

5

onsdag, 23. februar 2005, 12:28

det der spybot er okay. Men det der imunie ting virker ikke en skid

Addware det er noget der virker

Hanzo Hasashi Shirai Ryu

6

onsdag, 23. februar 2005, 12:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lever_peber
det der spybot er okay. Men det der imunie ting virker ikke en skid

Addware det er noget der virker

Forstår ikke at Immunize ikke virker. Har lige søgt/installeret updates på vores 10 maskiner her på arbejdet og derefter kørt en scan for Bots - derefter immunized og så blokerer den for kommende snask som den kender.
Denne proces skal køres jævnligt. For at holde din maskine fri for snask. Det samme skal selvfølgelig gøres med dit antivirus/firewall program.
Hvis man husker det så undgår man problemer. Det gør vi ihf. her på arbejdet og det gør sig også gældende derhjemme - hvor "Alteret" kører problemfrit.
Edit: Hov glemte lige, at jeg selvfølgelig også har Ad-aware SE og opdaterer selvfølgelig også det.

7

onsdag, 23. februar 2005, 14:55

Spybot er da noget af det bedste af sin slags...

HEJ VEN

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.