Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. februar 2005, 18:30

det er lidt pinligt men jeg kan altså ikke finde ud af at vedhæfte filer i mine tråde.
Man skal indtaste sådan en adresse, men hvad er det lige man skal skrive...... 8o

Asus A8N-se
AMD64 3000+
2*1GB Kingston Value
Geforce FX5500

2

tirsdag, 22. februar 2005, 18:34

Hvis det er noget du har liggende evt på en server , er det under add link.
Er det et billed er det insert image.

The_Unforgiven

3

tirsdag, 22. februar 2005, 19:03

Ja men når man trykker insert image kommer der en adresse bjælke frem....hvad skal man skrive i den?

Asus A8N-se
AMD64 3000+
2*1GB Kingston Value
Geforce FX5500

4

tirsdag, 22. februar 2005, 19:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af supertyv2
Ja men når man trykker insert image kommer der en adresse bjælke frem....hvad skal man skrive i den?

Web-adressen på det billede du vil indsætte.
Fx "http://www.tweak.dk/toplogo4.jpg"

Hvis du vil indsætte et billede du har liggende på din PC, skal du bruge "Attachment" i bunden af det går felt (lige over "Send svar".

5

tirsdag, 22. februar 2005, 19:25

hvis du klikker på skal du uploade dine billeder

nogen bruger fx http://upitfree.dk/

6

tirsdag, 22. februar 2005, 19:35

...Sådan. Jeg har heller ikke kunnet finde ud af at vedhæfte billede fra min egen PC.
Så jeg siger tak...
Og så lige en test.

7

tirsdag, 22. februar 2005, 19:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
...Sådan. Jeg har heller ikke kunnet finde ud af at vedhæfte billede fra min egen PC.
Så jeg siger tak...
Og så lige en test.

Tsk tsk... Den som ikke spørger, får ingen svar. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.