Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 22. februar 2005, 09:49

Hej Tweaker, jeg står i den situation at jeg skal bruge et CMS (gratis)
hvad er det letteste og mest brugte for tiden?

2

tirsdag, 22. februar 2005, 10:12

Et af de mest brugte CMS til erhverv i dk er gratis. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men kan lige finde ud af det senere. Ni jeg siger gratis, så er det fordi at du kan gå ind og downloade det fra deres side, men hvis der så opstår nogle problemer med det, så koster en konsulent vist 1700 dask eller sårn noget i timen :D
Men hvis du har et godt kundskab til asp, så kan man du komme rimlig langt med det. Det er jo heler ikke sikkert at du har brug for alle modulerne, så du kunne evnt bare pille nogen fra.

3

tirsdag, 22. februar 2005, 11:12

Typo3.org .. Det er dog PHP der bruges .. Kender et par firmaer der bruger det ..

4

tirsdag, 22. februar 2005, 11:21

Brug Mambo det er meget nemt og der findes en del moduler til det. Jeg synes det er fedt! Se mit sidste mambosite hér: www.kaninhytten.dk

Jeg HADER signaturer!

5

onsdag, 23. februar 2005, 07:07

thx fellow tweakers :D
blev også anbefalet Mambo, nu må vi se om jeg kan hitte ud af det.
bare det at få localhost til at vise det, er tilsyneladene en udfordring (og ja har kørt php installer ;) )

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.