1

mandag, 21. februar 2005, 22:12

Nu har jeg lige formateret min comp. Da jeg så skulle inst. winxp kom jeg da lige i tanke om at det er en opdatering´s version jeg har, og nu kan jeg selvf. ikke huske hvordan jeg inst. den uden, at skal inst. eks. 95 først. Mener at jeg kan huske at det er noget med at man skal skrive "E:\I386\winnt" Men syntes ikke rigtig at det virker. Nogen der har en anden god ide?

2

mandag, 21. februar 2005, 22:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkp
Nu har jeg lige formateret min comp. Da jeg så skulle inst. winxp kom jeg da lige i tanke om at det er en opdatering´s version jeg har, og nu kan jeg selvf. ikke huske hvordan jeg inst. den uden, at skal inst. eks. 95 først. Mener at jeg kan huske at det er noget med at man skal skrive "E:\I386\winnt" Men syntes ikke rigtig at det virker. Nogen der har en anden god ide?

Mener du skal have din gamle win98/me-cd klar og så smide den i når inst. spørger efter den. Så tjekker den lige om det er okay og så kører du videre med xp-cd'en. Så'n skulle jeg ihf. gøre da jeg lavede en ny-installation.

3

mandag, 21. februar 2005, 23:56

Samme her, da jeg lavede en PC i går...

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.