Mcafee + Windows XP Pro /SPII

  • Nogen der kører med:


    Mcafee Internet Security Suite 6.0 (UK)
    Windows XP Pro DK + SPII


    og som har fået ALT til at virke. Jeg kan faaaaaandeme ikke få Privacy Service til at køre ordentligt.


    Problem 1: Ingen adgang til Admin tools (løst med et patch til japanske brugere af Mcafee - go figure).


    Problem 2: Kan ikke bruge stifinder/søg fil. Grundet en eller anden skodfejl lukkes stifinder lige ned et par sekunder - og allle ikoner på skrivebord forsvinder.


    Den eneste måde jeg kan undgå problem 2 er ved at lade vær med at installere Privacy Service - som jeg jo rigtig gerne ville bruge. Har prøvet Mcafee online support (de er fucking talentløse) - og et mcafee forum - som løste problem 1 - men problem 2 kan de sgutte knække.



    Hvis nogen har en ide til en dansk side hvor jeg kunne få hjælp - så er det også mere end velkommen. Har søgt på nettet - men kan ikke rigtig finde noget på dansk - og danskere med samme problem kan nok bedre hjælpe - end de amerikanere jeg pt. har snakket med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Jeg kører kun med Mcafee VirusScan 7, mener jeg, og der er ingen problemer med XP Pro.


    Det er også kun Privacy Service delen af Mcafee Internet security Suite 6.0 der driller mig.


    "pakken" ineholder : Virusscan, firewall, spamkiller, privacy service. Har posted problemet på et mcafee forum - og nu er der to andre danskere med samme problem - så nu er de åbenbart lidt obs. på sagen. Håber de løser det - for privacy service delen indeholder faktisk nogle ret fede ting... :rolleyes: