Windows XP 64-bit

  • Jeg har netop set at man kan hente denne Windows gratis, og eftersom jeg har en AMD64 processor, vil jeg lige høre hvilke fordele man får ved at bruge denne version af Windows?


    Jeg har på den negative side så hørt, at det er et problem med drivere dertil. Er dette korrekt? Og er der evt. nogle der ved om der findes drivere til Asus A8V Deluxe bundkortet (lyd og netkort) og til et ATi Radeon grafikkort? (9700 pro)

  • Jeg har fundet en 4-in-1 driver på asus.com, er der nogen der ved om den indeholder drivere til netkort og lydkort?


    Jeg fandt ud af at ATi havde en grafikkort driver til 64-bit på deres hjemmeside.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svend5
    Jeg har fundet en 4-in-1 driver på asus.com, er der nogen der ved om den indeholder drivere til netkort og lydkort?


    Jeg fandt ud af at ATi havde en grafikkort driver til 64-bit på deres hjemmeside.


    4 in 1 driveren indeholder ikke drivere til dit lydkort og netkort..

  • Jamen, du er jo herlig. :))


    Men jeg mangler stadig lige at få svar på spørgsmålet om hvad 64-bit egentlig gør.


    Hvad er fordelene ved 64-bit? Kan det betale sig for en almindelig hjemmecomputer, som bare skal afvikle spil, film og musik? Og kan ens normale programmer og spil kører på 64-bit, eller skal man også have en 64-bit version af det? For så er der jo ikke meget ved det. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svend5
    Jamen, du er jo herlig. :))


    Men jeg mangler stadig lige at få svar på spørgsmålet om hvad 64-bit egentlig gør.


    Hvad er fordelene ved 64-bit? Kan det betale sig for en almindelig hjemmecomputer, som bare skal afvikle spil, film og musik? Og kan ens normale programmer og spil kører på 64-bit, eller skal man også have en 64-bit version af det? For så er der jo ikke meget ved det. :D


    Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med,da jeg ikke kører med win 64 bit ;)

  • de fleste prog kan køre .
    men 64 bit er ikke et os men bruger til daglig.
    det er en god ide er og lave bual boot. med eks win xp /2000.
    så har man altid noget der virker.