Internet deler?

  • Hey jeg tænkte på om man kan få et program der kan dele ens internet ud til 2 PC'er?


    Altså vi kører med router og hvis den ene pc downloader ka den anden jo ikk game eller noget....


    Så ville det jo være smart hvis man ku dele sin forbindelse?


    Så den ene pc fik 1mbit og den anden 1mbit ( hvis man har 2mbit)


    Så kan man få noget software til det?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • det her program kan måske gøre tricket. der var engang et program, der hed bandwidth limiter, men det kan jeg ikke lige finde... det skal jo så installeres på begge computere

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB


  • Nogle routere, bl.a. Linksys WRT54G, understøtter QoS i den nyeste originale firmware (men også i nogle af de uoriginale).
    Hvis du er heldig kan du måske også sætte noget op i din router.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Ja sådan et kunne være fedt at have. Jeg tænker på følgende: *G*


    Er det du viser et program til det???

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hmm sad lige og skulle til at lave en lignende tråd.. Lækkert du lige gad at gøre det for mig :))


    Ville så lige høre om det stjæler noget af ens båndbredde??


    Btw har masser af den :))

  • Eller en download manager, som kan begrænse downloadhastigheden. Problem løst. ;)
    Jeg har købt en licens til Mass downloader og det virker fint her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg ka ikk se det fede i det.. da du jo så halverer din forbindelse, hvilket er det samme resultat som hvis den anden computer henter et eller andet med ca. 125kb/sec hele tiden...


    Kan jo være at hans mor eller far også gerne vil have lidt båndbredde..