Hotmail i outlook pop3?

  • hvaa..
    Nogen der kender Hotmail's Pop3 eller IMAS så jeg kan få mine mails hjem til min egen outlook?


    En udegående mail kunne også være rart

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • det kommer jo så an på om du har det der "hotmail +" eller hvad de nu kalder det.. der er nemlig ikke support til at få mails fra hotmail ned på sin outlook mere....

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dragox
    hvaa..
    Nogen der kender Hotmail's Pop3 eller IMAS så jeg kan få mine mails hjem til min egen outlook?


    En udegående mail kunne også være rart


    Som hoerning siger kan det ikke lade sig gøre med mindre du betaler for din hotmail ..



    Btw: Har du TDC internet skal du anvende deres SMTP server for at sende mails ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning
    det kommer jo så an på om du har det der "hotmail +" eller hvad de nu kalder det.. der er nemlig ikke support til at få mails fra hotmail ned på sin outlook mere....


    ja, jeg har lige fundet ud af det.
    Den siger jeg skal betale 149kr om året for det... :lame:

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • jeg henter hotmail mails i mit outlook, og der er en mulighed der direkte hedder hotmail, og så er det da lige til at finde ud af ;)


    kiggede lige derinde og der står noget med http, der hvor der "normalt" står pop3


    edit: gør jeg noget ulovlig :boxed: :S

  • som sagt, så har servicen været udbudt, og hotmail ville blive ved med at tilbyde den i et stykke tid til gamle brugere, altså brugere som allerede havde oprettet en hotmail, de nye brugere ville ikk får outlook support når det oprettede en mail. Det nok bare et spørgsmål om tid før i ikk kan læse mails i outlook mere.

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.