problemer med outlook2003

  • hey


    har lige fået mit nye sys op at køre (asus a8n sli deluxe og amd64 3500+) nu har jeg installeret outlook 2003, men jeg får timeout når jeg prøver at forbinde til min pop3-server..


    er der nogle der har haft problemer med dette? har på fornemmelsen at det kan være firewallen, men når jeg slår den fra hjælper det dog ikke...


    nogle med dette board der ved om der går lidt tid fra man har ændret i opsætningen på firewallen og til det kører som det skal?


    pft


    //splazz

  • Hvilken fejlkode/fejlnummer får du?
    (Hint, det er denne jeg mener 0x80....)


    Det er helt sikkert en forkert opsætning, og det har ikke noget med resten af systemet at gøre.

  • jeg har sat det op så mange gange så jeg er sikker på at det ikke er en fejl i opsætningen. Hvis det er det, skal det være en indstilling der skal sættes anderledes pga det nye sys...


    //splazz

  • Jeg havde også nogle lign. problemer her i dag, og fik løst dem ved at opdatere office XP som jeg havde glemt sidst jeg formaterede. Har du husket at opdatere?

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af splazz
    jeg har sat det op så mange gange så jeg er sikker på at det ikke er en fejl i opsætningen. Hvis det er det, skal det være en indstilling der skal sættes anderledes pga det nye sys...


    //splazz


    Alle kan lave en tastefejl, så hvis du endnu ikke har tjekket din opsætning så prøv at gøre det igen ..


    Derudover vil det hjælpe en hel del hvis du gider oplyse os om fejlkoden som MJO allerede har spurgt om ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af splazz
    jeg har fundet ud af at det er den indbyggede firewall på mit mobo (som jeg hele tiden har ment)


    er der nogle herinde der har et mobo magen til?


    //splazz


    Er der firewall i dit motherboard? :boxed:

  • jeg HAR læst om firewallen, men der står intet jeg kan bruge...


    der må være en fejl et eller andet sted, for når jeg installerer softwaren til den kommer den med en fejl om at der er noget den ikke kan installere...
    Når jeg slår firewallen HELT fra virker min mail fint, når jeg sætter min firewall til at blocke for alt er der intet der kan bruge nettet, men ligeså snart at jeg skal ind og indstille de enkelte porte, virker det ikke...


    //splazz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af splazz
    jeg HAR læst om firewallen, men der står intet jeg kan bruge...


    der må være en fejl et eller andet sted, for når jeg installerer softwaren til den kommer den med en fejl om at der er noget den ikke kan installere...
    Når jeg slår firewallen HELT fra virker min mail fint, når jeg sætter min firewall til at blocke for alt er der intet der kan bruge nettet, men ligeså snart at jeg skal ind og indstille de enkelte porte, virker det ikke...


    //splazz


    Hvorfor ikke bare disable den helt, og så bruge en anden firewall som f.eks. Norton osv.? Så skulle du da være garanteret at den kan køre optimalt.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Hvorfor ikke bare disable den helt, og så bruge en anden firewall som f.eks. Norton osv.? Så skulle du da være garanteret at den kan køre optimalt.


    fordelen ved at bruge den indbyggede firewall er at den ikke tager systemressourcer...


    pt er den osse disabled fordi det ikke virker optimalt, men jeg gider ikke at installere en software-firewall...


    //splazz