Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 16. februar 2005, 18:15

Hejsa :)

Jeg undrer mig lidt over hvorfor den farve er der hvergang jeg laver et nyt billede ? http://www.marquis.1go.dk/pics/phot.jpg Er der nogen der kan forklare hvorfor den er der, og hvordan jeg få den væk :)
Hvis i har nogle gode sites med tutorials til photoshop må I meget gerne smide dem! =)

Tak

Edit: Sorry for linket :O

Edit2: Hm kan man ikke deeplinke på 1go ? Anyways, www.marquis.1go.dk -> pics -> phot.jpg ;) Sorry for ulejligheden.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "JakobPP" (16.02.2005, 18:53)

2

onsdag, 16. februar 2005, 18:31

Fix lige dit link så vi kan se billedet ;)
EDIT: Der mangler bare www. 8)

maxy

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SanCheZ" (16.02.2005, 18:46)

3

onsdag, 16. februar 2005, 18:31

Når du laver et nyt dokument, så prøv at sætte den til white i background contents

ligsom her

4

onsdag, 16. februar 2005, 18:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund
Når du laver et nyt dokument, så prøv at sætte den til white i background contents

ligsom her

Hm den står allerede på White ? :boxed: Kan det være noget med gamut ? ( Hvad det end er, jeg fandt det i preferences. ) Eller kan det have noget at gøre med at første gang jeg startede problemet op sagde den noget med color profile et eller andet, noget jeg ikke rigtig registrerede med bare trykkede videre på.

5

onsdag, 16. februar 2005, 21:15

Ja, chancen var 50% for at gøre det forkerte ... Som du gjorde ...

Har vi vist alle prøvet at gøre før eller siden når vi installerede photoshop i søvne og bare klikkede "jaja" ... :O

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (16.02.2005, 21:15)

6

onsdag, 16. februar 2005, 21:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Har vi vist alle prøvet at gøre før eller siden når vi installerede photoshop i søvne og bare klikkede "jaja" ... :O

Ja, men der var også 50% for rigtigt :))

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det er nemlig altid en god ide at læse de spørgsmål ordentligt igennem.. Med mindre man er rigtigt god til at skimte spørgsmålene igennem (De er jo tit ret ens for hvert program), men den metode kan hurtigt slå fejl ;)

Man ska specielt læse godt efter med gratis programmer eller andre halv skumle programmer :)
"Do you wish to install an automated advertisement service that will show up when there is new offers at Spam.com?" :)) Dem ka man hurtigt komme ud for :D

7

onsdag, 16. februar 2005, 21:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Ja, men der var også 50% for rigtigt :))

True ... :))

Citeret

Det er nemlig altid en god ide at læse de spørgsmål ordentligt igennem.. Med mindre man er rigtigt god til at skimte spørgsmålene igennem (De er jo tit ret ens for hvert program), men den metode kan hurtigt slå fejl ;)

Tja, men når man installere det samme program for 123. gang og det er et reelt program uden junk, så kan man jo blive lidt for hurtig på fngrene nogle gange ... :))

Citeret

Man ska specielt læse godt efter med gratis programmer eller andre halv skumle programmer :)
"Do you wish to install an automated advertisement service that will show up when there is new offers at Spam.com?" :)) Dem ka man hurtigt komme ud for :D

True true ... Hvs det er et program jeg ikke kender, så glor jeg også grundigt .... meget endda ... *G* ... Nogle gange læser jeg også EULA´en ... :crazyeyes:

8

onsdag, 16. februar 2005, 22:24

Har da et link til MANGE gode tutorials: Good-tutorials er det bedste :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

9

torsdag, 17. februar 2005, 12:55

der findes også www.pixel2life.com - det har noget af de tuts samme som den du nævner, men også andre tuts :P ..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.