1

lørdag, 12. februar 2005, 22:25

Heysan

Ville lige høre om der er nogen der har/får deres version af world of warcraft fra Coolshop.dk ?

Grunden til jeg spørger er at jeg, på trods af at jeg har bestilt det i 3mdr, ikke har fået mit spil endnu..

Er der andre der har oplevet det samme med dem eller lign ??

Intel Core2 Extreme QX9650
Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

2

lørdag, 12. februar 2005, 23:41

hej, så vidt jeg ved så er det først lige blevet udgivet her i fredags og dette var kun i meget få udgaver, så det kan være at der går et par uger i nu, men prøv at sende en mail til coolshop.dk og spørg dem.

Cyclups

3

lørdag, 12. februar 2005, 23:45

Ja ... men jeg havde det jo forudbestilt det 3 mdr før for at være sikker på at få en af de få udgaver ..
Men selvom der er (måske ikke aligvel :S) blevet resaveret et eksemplar af det ...får jeg det ikke

Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PolluX^" (12.02.2005, 23:45)

4

lørdag, 12. februar 2005, 23:47

Bestilte mit for et par uger siden ved Road House, og en af mine venner gjorde det et par dage senere. Vi fik begge to vores i fredags. Kan være at Collshop.dk simpelthen ikke har fået nogen, eller ikke har fået det antal som de regnede med. :)

5

lørdag, 12. februar 2005, 23:48

uheldigvis kan du kun håbe, men der er sikkert en stor chance for at du får en kopi, når det er så lang tid siden at du har bestilt, men hvis du får den så sker det nok på mandag elelr tirsdag, så sker dette ikke så ville jeg sende en mail til coolshop og lige spørger om de har sendt den til dig.

Cyclups

6

søndag, 13. februar 2005, 00:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups
uheldigvis kan du kun håbe, men der er sikkert en stor chance for at du får en kopi, når det er så lang tid siden at du har bestilt, men hvis du får den så sker det nok på mandag elelr tirsdag, så sker dette ikke så ville jeg sende en mail til coolshop og lige spørger om de har sendt den til dig.

Cyclups

Tjah, hvis Coolshop, ikke har fået nogen, så er det jo ligemeget hvornår han bestilte det....

7

søndag, 13. februar 2005, 00:56

Ja, men det mærkelige er at da jeg spurgte dem om jeg ville få mit eksemplar sagde de " ja du får det i morgen (det var tors.)" men de har hverken trukkert penge fra min konto, sendt mail om at de sender osv. lorte shop !!

Asus Rampage Formula
Mushkin 4GB DDR2-8500
Inno3d 8800GT
Corsair HX620W

8

søndag, 13. februar 2005, 02:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af PolluX^
Ja, men det mærkelige er at da jeg spurgte dem om jeg ville få mit eksemplar sagde de " ja du får det i morgen (det var tors.)" men de har hverken trukkert penge fra min konto, sendt mail om at de sender osv. lorte shop !!

Kan være de er kommet til at slette din bestilling ved et uheld?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.