Nogen der har/havde bestilt WoW hos Collshop.dk ?

  • Heysan


    Ville lige høre om der er nogen der har/får deres version af world of warcraft fra Coolshop.dk ?


    Grunden til jeg spørger er at jeg, på trods af at jeg har bestilt det i 3mdr, ikke har fået mit spil endnu..


    Er der andre der har oplevet det samme med dem eller lign ??

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Ja ... men jeg havde det jo forudbestilt det 3 mdr før for at være sikker på at få en af de få udgaver ..
    Men selvom der er (måske ikke aligvel :S) blevet resaveret et eksemplar af det ...får jeg det ikke

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

    Rettet en gang, sidst af PolluX^ ().

  • Bestilte mit for et par uger siden ved Road House, og en af mine venner gjorde det et par dage senere. Vi fik begge to vores i fredags. Kan være at Collshop.dk simpelthen ikke har fået nogen, eller ikke har fået det antal som de regnede med. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    uheldigvis kan du kun håbe, men der er sikkert en stor chance for at du får en kopi, når det er så lang tid siden at du har bestilt, men hvis du får den så sker det nok på mandag elelr tirsdag, så sker dette ikke så ville jeg sende en mail til coolshop og lige spørger om de har sendt den til dig.


    Cyclups


    Tjah, hvis Coolshop, ikke har fået nogen, så er det jo ligemeget hvornår han bestilte det....

  • Ja, men det mærkelige er at da jeg spurgte dem om jeg ville få mit eksemplar sagde de " ja du får det i morgen (det var tors.)" men de har hverken trukkert penge fra min konto, sendt mail om at de sender osv. lorte shop !!

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PolluX^
    Ja, men det mærkelige er at da jeg spurgte dem om jeg ville få mit eksemplar sagde de " ja du får det i morgen (det var tors.)" men de har hverken trukkert penge fra min konto, sendt mail om at de sender osv. lorte shop !!


    Kan være de er kommet til at slette din bestilling ved et uheld?