Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. februar 2005, 20:17

Når jeg skifter våben går der altid en krig før den reagerer, har ikke høj ping, henter ingenting, den gør det ligemeget hvor jeg spiller, har prøvet at geninstallere cs, men virkede heller ikke, nogle der ved hvad det kan skyldes?

På forhånd tak

2

fredag, 11. februar 2005, 20:23

Prøv at skrive det her i consolen:

Hud_fastswitch 0

Asrock P4V88
512 pc 3200 ram
Geforce4 mx440
350 watt psu

3

fredag, 11. februar 2005, 20:31

Det er ikke det... Det er når jeg trykker på knappen, så går der lige nogle sekunder før den reagerer, nogle gange er det som om hele spillet lige lagger lidt, men har ikke høj ping, og de andre lagger det ikke for... Virkelig underligt, og virkelig belastende!!

4

fredag, 11. februar 2005, 20:35

Hmm, så prøv med dine updaterates i stedet..

Asrock P4V88
512 pc 3200 ram
Geforce4 mx440
350 watt psu

5

fredag, 11. februar 2005, 20:36

hvis du har en skod upload måske. Ja og det plejer jo at være en skod ping der medfører sådan noget :D

6

fredag, 11. februar 2005, 20:42

Det har bare ikke altid været sådan.... Virkelig underligt, har overvejet om det måske er min forbindelse der er lidt dårlig i tiden... updaterates står fint....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.