Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. februar 2005, 15:51

hmm har lige modtaget WoW fra softexchange gratis? jeg bestilte i november et betakit der inde fra men det kom i en uge hvor jeg ikke var hjemme så blev sendt retur.. og nu har jeg så fået et fuldt spil gratis hvad skal jeg gøre? og kan de opkræve penge for de selv om de har sendt det uden efterkrav eller noget??

2

fredag, 11. februar 2005, 16:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
hmm har lige modtaget WoW fra softexchange gratis? jeg bestilte i november et betakit der inde fra men det kom i en uge hvor jeg ikke var hjemme så blev sendt retur.. og nu har jeg så fået et fuldt spil gratis hvad skal jeg gøre? og kan de opkræve penge for de selv om de har sendt det uden efterkrav eller noget??

Teknisk set det deres egendom, så medmindre du sender det tilbage HVIS de kræver, så kan de godt forlange penge for det ja ...

... I praksis, så hold kæft ... Hvis de ikke siger noget, så fint ... Hvis de gør, så vær en besværlig ordkløver og så dropper de det nok ... *G* :))

3

fredag, 11. februar 2005, 16:06

men hvordan kan de opkræve penge for noget de bare har sendt til mig uden jeg har vist noget om jeg fik det :/ forstår jeg ikke helt.. sendte jo bare betakittet retur og på det efterkrav stod det fulde spil også på :/

4

fredag, 11. februar 2005, 16:27

ingen der kan hjælpe ??

5

fredag, 11. februar 2005, 16:55

Hvis du gerne vil have det opklaret og risikere at slippe monetter så ring til dem.

Hvis du gerne vil beholde det så gør som Grill siger ;)

6

fredag, 11. februar 2005, 16:56

de tager ikke fonen og på mail for man bare at standart svar ang. wow :( fordi de ikke har tid til at læse mails! så lidt svært :/

7

fredag, 11. februar 2005, 20:39

Du er da også få dum at blive ved!!! Så behold dog spillet og lad være med at sige det til nogen, og kræve de penge så kan de ik fængsle dig da de jo selv har sendt det.. ergo er det ærgeligt for dem!!! Når man kommer ud for sådan noget, så hold det for dig selv, medmindre du er dum nok til at reklamere med det!

Asrock P4V88
512 pc 3200 ram
Geforce4 mx440
350 watt psu

8

fredag, 11. februar 2005, 20:56

Stram lige lidt op på jeres købelov :) Varer modtaget man ikke har bestilt kan man frit beholde...

Jeg HADER signaturer!

9

fredag, 11. februar 2005, 21:08

Behold du den bare 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.