1

torsdag, 10. februar 2005, 20:45

jeg har fået en voldsomt irriterende searchbar som ikke vil væk! jeg har taget en adaware-test, som ikke kan finde en sk**... "tilføj/fjern programmer" kan heller ikke finde den.

hvad gør jeg?

2

torsdag, 10. februar 2005, 20:46

Hvilken browser har du ? du kan jo prøve at reinstallere din browser hvis det ikke er IE. (jeg ved ikke hvordan man gør med IE)

Edit : btw http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=37358&sid= <-- jeg har svaret på din tråd...

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (10.02.2005, 20:47)

3

torsdag, 10. februar 2005, 20:47

Spybot.. prøv den...

btw burde den her tråd ikke ligge i software/prog?? :crazyeyes:

HEJ VEN

4

torsdag, 10. februar 2005, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee
Spybot.. prøv den...

Jo... men vi har jo bentzin så det skal hurtigt blive rette hvis jeg kender ham :D

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

5

torsdag, 10. februar 2005, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee
Spybot.. prøv den...

Jo... men vi har jo bentzin så det skal hurtigt blive rette hvis jeg kender ham :D

hehe.. ville bare lige gøre opmærksom å det...

HEJ VEN

6

torsdag, 10. februar 2005, 20:59

endelig har jeg fået den væk.. jeg fandt en noteblok fil, hvor der stod hvilke filer den havde installeret.. de lå alle sammen i system32 mappen.

problem løst / tråd lukket.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.