Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. februar 2005, 09:02

Jeg er en af de "få" der gerne vil ha spillet :) Jeg har ikk købt beta kit eller noget
Hvis jeg gerne vil ha 6 mdr. hvor meget ska jeg betale og hvordan foregår det?

Forvirringen er blevet opdrevet fra BoomTown Shoppen

Citeret

Dette er et online rollespil og kræver at du har internet-forbindelse. Der vil desuden være et månedligt gebyr på ca. 13 Euro (den først måned er gratis).

Altså jeg køber spillet for 369 kr og ska så - efter den første gratis måend - betale 13 euro (Ca. 85kr?) om måneden?

Troede man ku købe en 6 mdr. key og så hente klienten et sted (Online eller på vedlagt cd..) for lidt under 400 kroner - ved ikk hvor jeg fik den idé fra, ka ikk finde den side, på blizzards egen hp, jeg så det på

Kort sagt: Hvor meget ska jeg betale hvis jeg ikk har købt beta-kit og gerne vil ha 6 mdr?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (09.02.2005, 09:03)

2

onsdag, 9. februar 2005, 09:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Hvor meget er det præcis man kommer til at betale om måneden ?

The basic one-month subscription plan costs €12.99 per month (£8.99 in the UK).
The three-month plan costs €11.99 per month (£8.39 in the UK).
The six-month plan costs €10.99 per month (£7.69 in the UK).

http://en.wow-europe.com/details/subscription.shtml

hvis du nu gad at kigge en af de mange andre tråde igennem så ville du have dit svar

Cisco Certified Network Associate — CCNA

3

onsdag, 9. februar 2005, 09:13

Det er så den side jeg snakker om og det har jeg også set :boxed: Lige nu er siden nede, derfor jeg ikk ku finde det

Men igen: Hvor meget ska jeg betale, hvis jeg køber det gennem boomtown
Ska jeg så betale 369,- for spillet og efter den første gratis måned, betale 85 om måneden (Forudsat at jeg også køber de 6 mdr) - Altså jeg kommer til at gi 879,- og så ka jeg spille WoW i 7 mdr??

Du behøver jo ikk ligefrem blive spydig! Jeg har læst det - men blev som sagt forvirret igen!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (09.02.2005, 09:14)

4

onsdag, 9. februar 2005, 09:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
Det er så den side jeg snakker om og det har jeg også set :boxed: Lige nu er siden nede, derfor jeg ikk ku finde det

Ska jeg så betale 369,- for spillet og efter den første gratis måned, betale 85 om måneden (Forudsat at jeg også køber de 6 mdr) - Altså jeg kommer til at gi 879,- og så ka jeg spille WoW i 7 mdr??

Du behøver jo ikk ligefrem blive spydig! Jeg har læst det - men blev som sagt forvirret igen!

ja

kan ikke se hvad der er så forvirrende

Cisco Certified Network Associate — CCNA

5

onsdag, 9. februar 2005, 09:15

Ehh sådan kan man også se på det :D.

Men hvis du bestiller et abonnement på 6 mdr. skal du af med omkring 12$ om måneden, som ca. svarer til 90 kr.

6

onsdag, 9. februar 2005, 09:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa

ja

kan ikke se hvad der er så forvirrende

Det ka godt være du ikk ka se hva der er så forvirrende, men jeg har først for nogle dage siden fået lyst til at købe wow - Dig om at du ikk ka se min forvirring

Men tak for svarene alligevel, lukker tråden ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.