Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 8. februar 2005, 22:08

Hej. Jeg er helt ny herinde, så bliv ikke gal hvis det er postet forkert :)

Mit problem:

Jeg har lige købt helt ny computer(P4), men når jeg så prøver på at installere XP så siger den at den ikke kan finde min harddisk. Forstår ikke helt, for det hele er helt nyt "out of the box", og det ER sat rigtig til og køre osv.

Harddisken er en: Maxtor DiamondMax 10 200GB ATA 7200RPM 8MB

Har fået at vide at det er fordi jeg skal bruge det helt nye XP med service pack 2. Kan det passe?

Har også fået at vide at det er fordi jeg skal formatere harddisken inden jeg tager den i brug. Altså sætte harddisken i en anden computer, formatere den og så tilbage i den nye computer.

Håber i kan hjælpe mig.

I kan lige få hele opsætningen.

Bundkort: Asus P5AD2/PREMIUM I925X LGA775 DDR2

Cpu: Intel Pentium 4 540J 3.2 GHz SKT775 FSB800 1 MB

Ram: Kingston Value RAM 1 GB DDR2 PC4200 PC533Kit

Gfx: MSI GeForce RX600XT 128MB DDR PCI-Express

Harddisk: Maxtor DiamondMax 10 200GB ATA 7200RPM 8MB

Det var vist hvad i skulle bruge. Jeg kører forresten XP Proffessional.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "clockwise" (08.02.2005, 22:18)

2

tirsdag, 8. februar 2005, 22:23

hent maxblast inde hos maxtor
den skulle kunne sætte disken op så den er klar til install

edit...

link

http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor…are%20Downloads

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ROMkuglen" (08.02.2005, 22:26)

3

tirsdag, 8. februar 2005, 22:24

kan du se din harddisk er koblet til i bios?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.