Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. februar 2005, 17:50

http://www.omegadrivers.net/

What's New in Omega Drivers?
v2.6.05a

* Installation bugfix.

v2.6.05

* Based on the Catalyst 5.1 Official drivers.

* Added support for a few new PCI-X video cards.

* Separated the 9700 and 9800 soft mods, some people with 9500 cards where reporting problems using the unified mode I tried in previous sets, now it should be ok.

* Updated Multires to version 1.49.

What's new for RadLinker?
v2.030

* Fixed bug where the RadClock service is not removed during an uninstall.

* Added ability to select from the unified tabs (3D and Options) or separate DirectX and OpenGL tabs.
* Updated Driver Cleaner Omega Edition to latest version. (thanks Ruud)

Extra info:

I don't recommend the use of ANY external tweakers with my drivers (like Rage3D Tweaker or ATITool), as they override my special settings and will make my work useless. The only time I recommend a tweaker is when you have a specific problem with a specific tweak and need to change it in order to make the drivers work correctly. Also if you use a tweaker for overclocking, FSAA, Gamma or Aniso settings, is just fine, but you'll be better off using the integrated ATI CP/RadLinker for that (which is ok if you change any setting in it).

If you have any problems with this drivers please go to my webpage and look in the ATI help section for answers. If still have problems look for the drivers thread in DriverHeaven.net forums and let me know what is going on.

IMPORTANT: Don't bother ATI about these drivers as they are unsupported by them!

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

2

mandag, 7. februar 2005, 17:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
http://www.omegadrivers.net/

What's New in Omega Drivers?
v2.6.05a

* Installation bugfix.

v2.6.05

* Based on the Catalyst 5.1 Official drivers.

* Added support for a few new PCI-X video cards.

* Separated the 9700 and 9800 soft mods, some people with 9500 cards where reporting problems using the unified mode I tried in previous sets, now it should be ok.

* Updated Multires to version 1.49.

What's new for RadLinker?
v2.030

* Fixed bug where the RadClock service is not removed during an uninstall.

* Added ability to select from the unified tabs (3D and Options) or separate DirectX and OpenGL tabs.
* Updated Driver Cleaner Omega Edition to latest version. (thanks Ruud)

Extra info:

I don't recommend the use of ANY external tweakers with my drivers (like Rage3D Tweaker or ATITool), as they override my special settings and will make my work useless. The only time I recommend a tweaker is when you have a specific problem with a specific tweak and need to change it in order to make the drivers work correctly. Also if you use a tweaker for overclocking, FSAA, Gamma or Aniso settings, is just fine, but you'll be better off using the integrated ATI CP/RadLinker for that (which is ok if you change any setting in it).

If you have any problems with this drivers please go to my webpage and look in the ATI help section for answers. If still have problems look for the drivers thread in DriverHeaven.net forums and let me know what is going on.

IMPORTANT: Don't bother ATI about these drivers as they are unsupported by them!

Link virker ikke her ?
-----

Hmm sært - nu virker det igen :clap:

Tak for info

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "freehelp" (07.02.2005, 17:55)

3

mandag, 7. februar 2005, 17:55

Linket virker fint her, dog er deres side pt. bare utrolig langsom i forhold til hvad den plejer at være.
Har ikke selv prøvet driverne endnu, men gør jeg nok senere i aften.

|^|Dell Inspiron 6400

4

mandag, 7. februar 2005, 17:56

Citeret

Linket virker fint her, dog er deres side pt. bare utrolig langsom i forhold til hvad den plejer at være.
Har ikke selv prøvet driverne endnu, men gør jeg nok senere i aften.

Selvfølgelig skal de testes :D

5

mandag, 7. februar 2005, 19:07

Bare li for sjov, hva ku jeg tænkes at ku få ud af at skifte til den der driver? Har aldrig brugt den, men har hørt så meget om den :)

Har et Radeon 9600 Pro kort

6

mandag, 7. februar 2005, 19:10

Tak for info, jeg skal helt klart have De drivere. :D

Edit: Shit, de undestøtter vist ikke XL. :(

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SpRite" (07.02.2005, 19:11)

7

mandag, 7. februar 2005, 22:52

Citeret

Edit: Shit, de undestøtter vist ikke XL.

Skulle da virkelig undre mig meget hvis de ikke understøtter dette. De er som sagt bygget på ATI egne drivere og understøtter derfor samme kort. Dog er de ofte optimeret eller forbedret på nogle punkter - Fx muligheden for softmod osv.

Har lige selv installeret dem og som altid har de ikke været nogle problemer endnu. Har kørt et par 3dMark01 test med mine tidligere Omega drivere og så denne - Dog gav det ikke noget synligt boost i den test, men det betyder dog heller ikke det vilde for mig.

|^|Dell Inspiron 6400

8

mandag, 7. februar 2005, 23:45

Citeret

Citeret

Edit: Shit, de undestøtter vist ikke XL.

Skulle da virkelig undre mig meget hvis de ikke understøtter dette. De er som sagt bygget på ATI egne drivere og understøtter derfor samme kort. Dog er de ofte optimeret eller forbedret på nogle punkter - Fx muligheden for softmod osv.

Har lige selv installeret dem og som altid har de ikke været nogle problemer endnu. Har kørt et par 3dMark01 test med mine tidligere Omega drivere og så denne - Dog gav det ikke noget synligt boost i den test, men det betyder dog heller ikke det vilde for mig.

Tak for linket Henrik- de skal fluks installeres. 8)

9

tirsdag, 8. februar 2005, 18:19

Har installeret dem og det virker som om mine spil kører bedre og er flottere i grafikken. Heller ikke nogen problemer i de "tunge" spil og programmer.
Installationen var dejlig nemt. Installerede bare oven i de gamle Omega-drivere. 8)
Har ikke kørt benchmark - gør jeg når jeg får lyst en gang. Går mere op i om mine spil og programmer kører tilfredsstillende. ;)

10

tirsdag, 8. februar 2005, 18:33

Prøvede omega på mit mx440 og kunne godt se en foeskel, men det kørte slet ikk bedre, end med nvidia driveren.. men nok også lidt at gøre med jeg har et skod grafikkort hehe.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.