Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. februar 2005, 19:31

inde i tilføj/fjern har jeg en hel masse hotfix opdateringer til windows. kan man slette dem og nøjes med at hente en, eller skal de bare ligge der inde og fylde det hele ?

2

søndag, 6. februar 2005, 19:48

Du kunne opdatere din XP fuldt ud ... Så ville det ikke se sådan ud ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (06.02.2005, 20:12)

3

søndag, 6. februar 2005, 20:02

prøver lige :) men så får jeg vel sp2 osv :(

4

søndag, 6. februar 2005, 20:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af klf

Jep. Hvad er der dårligt ved det?

5

søndag, 6. februar 2005, 20:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Jep. Hvad er der dårligt ved det?

vad det ikke 100 % men har hørt em masse dårligt om det, men self. er der nok også gode ting ved det.
nogle programmer skulle eks ikke kunne køre under det osv.

6

søndag, 6. februar 2005, 20:24

jeg har hentet 12 opdateringer og det er det samme bortset fra at nu er der lige kommet nogle flere :)

7

søndag, 6. februar 2005, 20:28

Jeg tror Microsoft har rettet fejlene. Men jo, det er rigtigt nok. Der var fejl i starten.

Ikke noget jeg har på papir, men mit system har kørt ustabilt.

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

8

søndag, 6. februar 2005, 20:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Problack Dragon
Jeg tror Microsoft har rettet fejlene. Men jo, det er rigtigt nok. Der var fejl i starten.

det kan godt vare at den er på toppen nu, det skal jeg ikke kunne sige.
men jeg gar lige en gammel artikel her :
SP2-driller

9

søndag, 6. februar 2005, 22:23

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Problack Dragon

det kan godt vare at den er på toppen nu, det skal jeg ikke kunne sige.
men jeg gar lige en gammel artikel her :
SP2-driller

Nu er den artikel ca. ½ år gammel. Er vist også kun formodninger. MS har selv beskrevet de evt. få problemer på denne side: http://support.microsoft.com/?kbid=842242 - hvor de forklarer hvad du kan gøre for at få de programmer, der skulle være problemer med, til at virke.
Jeg kan sige, at min PC aldrig har kørt så godt og næsten problemløst, som efter at jeg installerede SP2. De enkelte problemer der har været, har alle været "Fejl 40". ;)
herfra til XP SP2.

10

søndag, 6. februar 2005, 22:28

hvor får man Sp1 og Sp2 fra????

11

søndag, 6. februar 2005, 22:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

windows update.

12

søndag, 6. februar 2005, 22:34

er jeg blind, eller kan jeg ikke finde det????

smid gerne link, så når jeg trykker, starter DL af den

13

søndag, 6. februar 2005, 23:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Jeg har Brugt Sp2 Næsten siden det kom! Og har aldrig oplevet Et spil som ikke ville køre pga sp2.. Så Der virker det 100% Så er det bare den Tåbelig Høje sikkerhed de har valgt og lave i sp2 men som heldigvis næsten kan slås 100% Fra så man selv kan bestemme hvilken Antivirus/Firewall man vil have!
Men er godtnok Træt af Den her: :roller:

Fandme Træls! Behøver ikke blive advaret ver eneste gang jeg åbne en ny fil jeg har downloadet det er da en total håbløs ide microsoft har fundet på der!

Edit:
havde aldrig Tænkt på google.com :))

Run gpedit.msc, and go to Local Computer Policy->User
Configuration->Administrative Templates->Windows
Components->Attachment Manager and enable "Default risk level for file
attachments", and then enable "Inclusion list for low risk file types"
and add to this list the file extensions that you want to open without
triggering this crap.

Så er den Testet og den virker bare 100% ;) Ville bare sige det vis andre også ville af med den...

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "kimsdipchips" (06.02.2005, 23:46)

14

søndag, 6. februar 2005, 23:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Her kan du hente SP2 til IT-teknikere . Det er den jeg har hentet ned på "mit Alter". Jeg gemte den på hardisken, så har man den jo altid til en anden gang. ;)

15

mandag, 7. februar 2005, 00:03

Citeret

Citeret

Jeg har Brugt Sp2 Næsten siden det kom! Og har aldrig oplevet Et spil som ikke ville køre pga sp2.. Så Der virker det 100% Så er det bare den Tåbelig Høje sikkerhed de har valgt og lave i sp2 men som heldigvis næsten kan slås 100% Fra så man selv kan bestemme hvilken Antivirus/Firewall man vil have!
Men er godtnok Træt af Den her: :roller:

Fandme Træls! Behøver ikke blive advaret ver eneste gang jeg åbne en ny fil jeg har downloadet det er da en total håbløs ide microsoft har fundet på der!

Edit:
havde aldrig Tænkt på google.com :))

Run gpedit.msc, and go to Local Computer Policy->User
Configuration->Administrative Templates->Windows
Components->Attachment Manager and enable "Default risk level for file
attachments", and then enable "Inclusion list for low risk file types"
and add to this list the file extensions that you want to open without
triggering this crap.

Så er den Testet og den virker bare 100% ;) Ville bare sige det vis andre også ville af med den...

Mener også at dette hjælper på de der Security warnings - fjern hak i alle 3 felter:

16

mandag, 7. februar 2005, 09:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Mener også at dette hjælper på de der Security warnings - fjern hak i alle 3 felter:

Uhh Nice Så Forsvinder Iconet ved uret også. Der er jo ingen grund til det bare ligger og fylder! Takker ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.