Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 6. februar 2005, 00:36

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at hen SP 2 men når jeg skal game noge CS: Source sker der ting og sager... Det fungerer fint når jeg kommer ind jeg vælger server og den kommer ind på serveren.. Men efter ca 30 sek koser den og den kokser fuldstændig :( ingen reaktion overhovedet... Jeg bliver nødt til at teykke på min reset knap... :camp:

Er der nogen der ved hvad det skyldes...

btw. så har jeg prøvet uden WinXP's indbyggede firewall

EDIT: Den chrasher også i Madden NFL 2004

HEJ VEN

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SeePee" (06.02.2005, 02:24)

2

søndag, 6. februar 2005, 04:24

Har fjernet SP2 og nu funker det igen... L**** SP2

HEJ VEN

3

søndag, 6. februar 2005, 10:55

Mærkligt....Det virker perfekt hos mig. :roller:

4

søndag, 6. februar 2005, 14:27

wierd... Men det er jo også mikroblød så det kommer ik som nogen overraskelse.. desværre :roller:

HEJ VEN

5

søndag, 6. februar 2005, 14:38

Hvis microsoft er løsningen.....Så vil jeg gerne have mit problem tilbage,tak... :D

6

søndag, 6. februar 2005, 17:24

ja det skal jeg love for... NU f***** l***** igen... jeg er ved at gå op limningen... Den kan ikke køre noge spil uden at den går i spasmer... Jeg prøvede for "sjov" at køre Sp2 ind igen.... det ville den ikke hvorefter den gik i spasmer jeg restartede og vupti nu kan den ikke køre nogen spil og mit internet fosvinder efter et stykke tid så jeg er nødt til at genstarte min com...:mg: Er der nogen der kan hælpe mig med mit problem...

Det skal lige siges at jeg har prøvet at opdatere: Chipset, grafikkort, og netværkskort lige lidt har det hjulpet... vil helst undlade at formatere.... X( X( HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

HEJ VEN

7

søndag, 6. februar 2005, 18:13

Slet ingen der kan hjælpe??? :(

HEJ VEN

8

søndag, 6. februar 2005, 18:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Mærkligt....Det virker perfekt hos mig. :roller:

Samme her...

9

søndag, 6. februar 2005, 19:42

argh.... det er ved at give mig grå hår i hovedet.. X(

HEJ VEN

10

søndag, 6. februar 2005, 21:33

Har du prøvet at uinstallere den halve SP2 installation.

Derudover overlever alle en formatering:)

11

søndag, 6. februar 2005, 22:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houdini
Har du prøvet at uinstallere den halve SP2 installation.

Derudover overlever alle en formatering:)

Hva mener du med "den halve" og hvordan gør man det???

HEJ VEN

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.