Hjælp til HL2

  • Jeg sidder totalt fast!


    Står i en grotte, hvor der er en bjælke foran hullet.


    Jeg har lige nakket 2 store myrer, og har fået en form for æg.


    Fatter ikke hvordan pokker jeg kommer fordi den bjælke, men det virker som om myrene skal hjælpe mig videre?

  • Kan desværre ikke hjælpe dig, men måske du kan hjælpe mig..Er lige begyndt og er lige sprunget ud af vinduet og står i et rum/hul omgivet af 4 høje mure, der er kun et nedløbsrør og en dør der står på klem, hvordan kommer jeg ud?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jkl
    Kan desværre ikke hjælpe dig, men måske du kan hjælpe mig..Er lige begyndt og er lige sprunget ud af vinduet og står i et rum/hul omgivet af 4 høje mure, der er kun et nedløbsrør og en dør der står på klem, hvordan kommer jeg ud?


    Husker jeg ikke sorry


  • Det "æg" skal du klemme på.så følger de andre myrer dig og tager skuddene ,som egentligt skulle have ramt dig :)
    Så bare klem en gang imellem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Ja... det er noget med at du skal kaste den der myrekugle på den krop der er bundet fast til pælen...


    bl.a. ;)


    Alt sammen fint ja, men kan jo ikke komme forbi den bjælke der spærre

  • Tag lige et screenshot!


    Jeg har gennemført spillet på easy, og det var FOR EASY, så nu kører jeg det igen på HARD!:D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon


    Har du gjort ALT det han siger? Og så tar han også god tid om af ævle færdig, inden de åbner for dig.


    Han siger intet som giver fornuft :)


    Dog hænger der et lig på pælen - og har som sagt det myreæg jeg kan kontrollere krybet med

  • tryk fire, hend på liget, så de hopper hen og øver/angriber på ham, så løb mod venstre og kald på dem hved at trykke højre muse knap.. så bliver du lugget ud..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Du ska kaste de "myreæg" på det lig....så flipper de der "myre" på det :P


    Og "myrene" hedder Anthilions eller noget....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Du ska kaste de "myreæg" på det lig....så flipper de der "myre" på det :P


    Og "myrene" hedder Anthilions eller noget....


    Ja det var jo det jeg lige har skrevet.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Så er den gal igen igen!


    Nu sidder jeg totalt fast hvor man slåser med to helicoptere.


    Jeg føler jeg skal nakke dem med missilerne - men kan det passe det er så mega svært.

  • Du skal nakke heli'erne med missilerne.. husk at missilerne hele tiden kører efter sigtekornet.. så bare husk pege på helikopterne med sigtekornet hele tiden.. så rammer du nok.. giv ikke så hurtigt op, det er ikke så svært igen... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    Du skal nakke heli'erne med missilerne.. husk at missilerne hele tiden kører efter sigtekornet.. så bare husk pege på helikopterne med sigtekornet hele tiden.. så rammer du nok.. giv ikke så hurtigt op, det er ikke så svært igen... :D


    Lige præcis... :)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com