Mit skin til GTR, hvad synes i om det?

  • Ja det er en god ven af mig der har lavet denne skin, jkeg vil bare lige høre evt ris ros til hans paintjob. Selvfølgelig også hvis i har ideer til en anden farve:D

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

    Rettet en gang, sidst af Switz ().

  • slet ingen kommentarer??? er der ikke andre der er vilde med bilspil og der ejer GTR simracing?

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    slet ingen kommentarer??? er der ikke andre der er vilde med bilspil og der ejer GTR simracing?


    jo da jeg syntes det er nogle rigtig gode billeder du har lavet
    med hensyn til om der er nogle der ejer gtr så skal man jo en tur til tyskland hvis man vil købe det,det udkommer først d.25/2 her i danmark

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Ja det har du ret i. Jeg var så heldig at jeg har en kammerat der bor lige ved grænsen, så han smuttede lige over og hentede et eksemplar til mig:D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af phg


    jo da jeg syntes det er nogle rigtig gode billeder du har lavet
    med hensyn til om der er nogle der ejer gtr så skal man jo en tur til tyskland hvis man vil købe det,det udkommer først d.25/2 her i danmark

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Ja det har du ret i. Jeg var så heldig at jeg har en kammerat der bor lige ved grænsen, så han smuttede lige over og hentede et eksemplar til mig:D


    :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    og GTR står for??


    Grand Tourismo??


    for hvis det står for det så kan man da kun få det til ps2??


    Hvis man ikke kan det så er det nok ikke det ;)

  • GTR står egentlig ikke for noget efter hvad jeg kan se på deres side. I Ligaen jeg deltager der har jeg heller ikke hørt om hvad GTR skulle stå for. Ved bare det er en kopi af FIAGT series som sendes over eurosport.


    Så kan folk se dette er en lovlig udgave, dog den tyske hvis nogen herinde tvivler:D

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Lucky Potatoe... det spil er vist rimelig vildt! :D glæder mig endnu mere til det end til gran turismo 4 som godt nok er til ps2 men samme genre...


    EDIT: Flot bil du har dig dér! :P hvordan er mulighederne for at lave det der "gejl" er det nogle predesigned nogle eller kan man ligesom i nfsu serien lave lidt personligt præg ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Lucky Potatoe... det spil er vist rimelig vildt! :D glæder mig endnu mere til det end til gran turismo 4 som godt nok er til ps2 men samme genre...


    Glæd dig bare, for det er fedt og hamrende svært. Så hvis man lige kommer fra NFSU2 og så installerer dette så får man sig et kulturchok 8)


    Har du prøvet demoen til det????


    Herinde holder den liga til som jeg deltager i hvis du en dag skulle blive interesseret i at deltage med os andre.


    http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?f=801

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Spiller også noget toca 2 en gang imellem så det går nok hehe men der er en DEMO siger du ? må jeg lige prøve så hehe :P og hvis det holder så skal jeg vidst have et ff rat :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Spiller også noget toca 2 en gang imellem så det går nok hehe men der er en DEMO siger du ? må jeg lige prøve så hehe :P og hvis det holder så skal jeg vidst have et ff rat :P



    Her kan du hente demoen ganske gratis makker :P


    http://www.pcgameworld.com/details.php/id/5247

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi