• Overvejer SIMS 2 Hvad kan i sige om det?


    Jeg har aldrig prøvet det, eller nogen tidligere version. Men er det et godt spli? Kan det også betjenes af mindre børn? Evt, en der kender Hjemmeside med en masse Screen shots? :)


    Hvis men normalt spiller Counter Strike & :clap: Sacred :clap: , er det så noget værd at begynde at spille?


    Jeg er meget intreseret i at vide noget om det.
    Post hvad i ved :)

  • Mener ikke du kan sammenligne det med CS og sacred, da det er en helt anden genre, spillet er sjovt nok, men jeg synes forholdvis hurtigt det bliver trættende..
    Når man først har sat sig ind i spillet og spillet det lidt er det ikke svært at finde ud af, men ved jo ikke lige hvilken aldergruppe "Mindre børn" er ;)


    http://www.google.dk/search?hl…Google-s%C3%B8gning&meta=


    Der skulle være nogle sider med screenshots... :)

  • Det eneste som er fedt ved det er bygge delen, det med at passe sin sim det gider jeg ikke, så jeg laver bare en sim en gang imellem laver en pengekode og laver det fede crib :P så gameplayet kan jeg ikke udtale mig om men byggedelen er da fed, så hvis du, som mig, interesserer dig for cykelsport så kender du mit... WHOOPS! ahem hvis du som mig interesserer dig for arkitektur så er det okay sjovt, har tit fået en tømmermandsdag til at gå med det...