Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 29. januar 2005, 20:32

Ey

Da 1go.dk har lukket for aktivering af gratis sider så jeg nød til at finde et andet sted til min side...

Er der nogen der kender et gratis?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

2

lørdag, 29. januar 2005, 20:37

Jubiis Tripod tilbyder 50 mb gratis men problemet er bare at din side kommer til at hedde noget i stil med www.tripod.jubii.dk/member/[Hvadduhedder].

maxy

3

lørdag, 29. januar 2005, 20:38

det nok lidt for grimt og langt...helst noget i stil med 1go.dk's der jo hedder www.NAVN.1go.dk

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

lørdag, 29. januar 2005, 20:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Deuce313
det nok lidt for grimt og langt...helst noget i stil med 1go.dk's der jo hedder www.NAVN.1go.dk

IMO Ja ;)

maxy

5

lørdag, 29. januar 2005, 20:50

www.frac.dk var det FEDESTE sted, men deres hardware er lige stået af, så de står til en lang nedetur

6

lørdag, 29. januar 2005, 21:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
Jubiis Tripod tilbyder 50 mb gratis men problemet er bare at din side kommer til at hedde noget i stil med www.tripod.jubii.dk/member/[Hvadduhedder].

Så kunne man jo lave et .tk domæne dertil .. ;)

7

lørdag, 29. januar 2005, 21:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

w00t?

maxy

8

lørdag, 29. januar 2005, 21:39

www.frip.dk gir 10 mb gratis plads
Kun asp, ikk php..
www.frip.dk/***/ kommer siden til at hedde

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

w00t?

www.dot.tk ;) et redirector domæne..

9

søndag, 30. januar 2005, 08:52

dot.tk er det stadigvæk gratis? sidst jeg prøvede kunne jeg ikke se de gratis nogen?

10

søndag, 30. januar 2005, 13:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThoG
dot.tk er det stadigvæk gratis? sidst jeg prøvede kunne jeg ikke se de gratis nogen?

Så har du ikke kigget efter .. Det er det første der står på forsiden ..

Og du kan læse mere her !

Der findes tre slags .tk domæner:
  • Specialdomain.tk
  • Freedomain.tk
  • Paiddomain.tk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.