Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 29. januar 2005, 16:31

Er der nogen som kender noget godt værktøj til at konvatere video optagelser ned i størrelse??? Det skal meget gerne være noget som er freeware, da jeg er pænt træt af de 30-dages-fri-brug-programmer :camp:
Håber der er nogen af jer som kan hjælpe.. Jeg har leget med VirtuelDub og TMPEGnc før, så gerne lignende værktøjer;)

Jeg ved ikke hvad 3. verdenskrig vil blive kæmpet med,
men 4. til blive kæmpet med pinde og sten

- Albert Einstein -

2

lørdag, 29. januar 2005, 23:55

Hvad er der i vejen med VirualDub ?

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

3

søndag, 30. januar 2005, 00:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Hvad er der i vejen med VirualDub ?

Det ved jeg heller ikke. VirtualDub er da perfekt. :boxed:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

4

søndag, 30. januar 2005, 16:28

Jeg har bare haft nogle problemer med det... Og så har jeg ikke kunne finde ud af hvordan man lavede MPEG2 filer med det??? De divx som man kan lave kan jo ikke køre på alle DVD afspillere :(
Så mit største problem er egentlig at når jeg har optaget noget fra tv, og gerne vil have det ned på en cd, så mangeler jeg et program som kan det (eller en viden om VirtuelDub som jeg ikke har???)

Håber i kan hjælpe mig, måske med en guide til virtuelDub hvis i mener at jeg kan bruge det til formålet???
Takker

Jeg ved ikke hvad 3. verdenskrig vil blive kæmpet med,
men 4. til blive kæmpet med pinde og sten

- Albert Einstein -

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.