Lille prob med CS: S

  • Jeg har lige geninstalleret HL2 PGa formatterring og nu vil jeg jo så gerne game noget CS: S MEN, MEN når jeg trykker på Download and install inde i browse games står der "Pre Loading source files bla bla bla" Når den så er færdig ef ter det siger den " The steam servers are currently too busy to handle your request, please try again in a few minutes" jaja fint men det er sq lige meget hvor amnge gange jeg prøver og hvor klang tid der går så gør den det samme X( anybody got a solution???????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Jeg har lige geninstalleret HL2 PGa formatterring og nu vil jeg jo så gerne game noget CS: S MEN, MEN når jeg trykker på Download and install inde i browse games står der "Pre Loading source files bla bla bla" Når den så er færdig ef ter det siger den " The steam servers are currently too busy to handle your request, please try again in a few minutes" jaja fint men det er sq lige meget hvor amnge gange jeg prøver og hvor klang tid der går så gør den det samme X( anybody got a solution???????


    gjorde den også her i går!!!! det er fordi den skal hente en lorte update og der gik lang tid før jeg kom til X(

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Har lidt på fornemmeren at det er alle de amerikanere der overbelaster serveren. Jeg havde også det problem et par dage, men så prøevede jeg at gøre det lidt tidligt på morgen og så spillede det bare :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noobie
    Søg altid hjælp i steampowerd.com forum'et!. Ellers #Steam eller #Steam-support på Quakenet!


    CS 1.6 LÆNGE LEVE HUR HUR HUR RAAAA!!!



    Nu kunne en sådan ting lige så godt være sket med CS1.6 så tror ikke det hjælper så meget at råbe hvad du gør....


    Source er nu da også en del mere ved en 1.6.... ny grafik og det må man sige har hjulpet en del.


    Så har spillet fået lidt af sin gamle hastighed tilbage hvilket jo bare er perf. så stop whining and go play.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy