Domæne.. hvordan???

  • Jeg tænkte på hvordan man får fat i et bestemt domæne??? Hvis der er nogle af jer som har domæner hvad giver i så for at have dem???
    Takker folkens :D

    Jeg ved ikke hvad 3. verdenskrig vil blive kæmpet med,
    men 4. til blive kæmpet med pinde og sten


    - Albert Einstein -

  • Okay.. det ser godt ud... Men kan jeg ikke bare købe et domæne og så bare køre det hjemme fra mig selv??? Ved godt at hastighederne bliver noget lort.. men det er mere for at have et domæne (så andre ikke køber det).. og så lege lidt med at lave en fed hjemmeside som jeg senere kan lægge på en hurtigere server... Kan alt dette lade sig gøre???


    EDIT: Og kan jeg godt lave en mailaddresse bare over et domæne sådan uden videre??? :O

    Jeg ved ikke hvad 3. verdenskrig vil blive kæmpet med,
    men 4. til blive kæmpet med pinde og sten


    - Albert Einstein -

    Rettet 3 gange, sidst af Nelly ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    jeg bruger starthotel ...


    Har du også problemer med hastigheden ved dem for tiden ???

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    bruger selv concor.dk


    Ditto, og er meget tilfreds. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Næ ikke ud over at deres priser er høje i forhold til så mange andre ... :crazyeyes:


    synes faktisk ik det er særlig slemt.. de har fandme snart 24 timers service, og deres servere kører satme hurtigt med php og asp bla. også at du får forskellige scripts du kan installere som forum, tagwall og shoppingcart

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    synes faktisk ik det er særlig slemt.. de har fandme snart 24 timers service, og deres servere kører satme hurtigt med php og asp bla. også at du får forskellige scripts du kan installere som forum, tagwall og shoppingcart


    Det er jo som man tager det ... Condor giver 125 mb for det som man ellers kan få 500 mb hos ClicheHosting ... og så har Condor heller ikke MySQL DB medmindre man går længere op i størelse .. og pris ...


    At Condor så også har begrænsning på Subdomains og Email-kontoer syntes jeg er rimelig tamt ...


    .. og deres script-samling kan jo fås gratis på nettet ... Det meste af det ihvertfald ...


    Skulle jeg skifte i dag, så ville det blive over til Cliche ... Som jeg har overvejet på grund af plads-mangel ....


  • .. og så staves det ConCor .. undskyld mit flueknepperi, men det skulle lige bankes fast. :))


    Men alt i alt er jeg selv enormt tilfreds med Concor og deres services kontra deres priser. For nok betaler man lidt mere og få lidt mindre plads og diverse andre ting, men deres service er kanon, og stort set altid til at få fat i, nærmest ligemeget hvornår på døgnet det er.


    Personligt vil jeg ihvertfald hellere selv betale lidt ekstra, og så undvære de ekstra MB man får hos så mange, da jeg som privatperson alligevel aldrig vil kunne få fyldt al den plads, eftersom den typisk ikke må bruges som downloadserver, medmindre det er ifølge aftale med Concor selv, og så derimod få en sublim service og kanon hastighed, ligemeget hvad der bliver lavet og eksekveret.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Min opskrift på det du spør om:
    - Et domæne hos Hostmaster
    - En server domænet ska gå til


    Derudover er resten optionelt:
    - En hurtig forbindelse (Alt efter trafikken self)
    - Maskinen har nogle minimum krav (Som os går efter trafikken og indhold)



    Jeg ska os igang med sådan et projekt så snart jeg har sat mig ind i Linux, det ska være en ftp i første omgang og senere en http på en anden maskine - Hvis du vil ka du adde mig på msn , så ka jeg hjælpe dig hvis du har nogle spørgsmål ;)