Stuck i NFSU2!!!

  • Heysan...


    Jeg er virkelig stuck i Underground 2! Jeg er nået cirka halvejs i spillet, og ligepludselig er der ikke flere races på mit map.


    Jeg får så en mail fra Rachel, hvori hun siger, at hun vil have sin bil tilbage, og jeg har bare at køre til the car lot ASAP. Indtil da, har hun indstillet al racing for mit vedkommende. Mega røv!


    Men jeg ved fandeme ikke hvilken bil det er som hun vil have tilbage, og hvad grunden til jeg får denne mail er?
    Jeg har været ved alle de Car lot´s på mit map, og der sker intet!


    BTW, så er der heller ikke flere af de races tilbage, I ved dem som ikke er henført i ens map, men som man bare finder på gaden.


    What to do?


    På forhånd tak!


    tankabbot


  • Har endelig fundet ud af det! Det er en bug. Skal bare opgradere til næste visual lvl.


    tankabbo


  • WTF? :)
    Hvor langt er du kommet da?



  • hallooo prøv nu lige at følge med i hvad de siger i spillet,du kører vel stadig rundt i den bil der stod i lufthavnen dengang du begyndte spillet(en grøn nissan det er rachals bil)historien går ud på at du har smadret din egen bil og skal starte med at køre til garagen(lilla farve og den ligger i fort union og den er der kun en af)der efter får du at vide du skal køre til en bilforhandler(er også markeret på kortet den er mårkeblå) og vælge en bil for de penge du har fået udbetalt af forsikringen,derefter begynder du din karrieredel med at køre løb og tjene penge til at forbedre din bil

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phg



    hallooo prøv nu lige at følge med i hvad de siger i spillet,du kører vel stadig rundt i den bil der stod i lufthavnen dengang du begyndte spillet(en grøn nissan det er rachals bil)historien går ud på at du har smadret din egen bil og skal starte med at køre til garagen(lilla farve og den ligger i fort union og den er der kun en af)der efter får du at vide du skal køre til en bilforhandler(er også markeret på kortet den er mårkeblå) og vælge en bil for de penge du har fået udbetalt af forsikringen,derefter begynder du din karrieredel med at køre løb og tjene penge til at forbedre din bil


    Erm han kan da ikke nå halvvejs i spillet hvis han stadig kører rundt i Rachels bil :)) og desuden så er det faktisk en bug, for jeg fik den også den besked med at hun vil have sin bil tilbage, og jeg havde altså 2-3 biler på det tidspunkt, såh måske skulle du læse de forhenværende posts før du svarer.... ;)

  • jeg har ikke opdaget nogen bug i mit spil jeg kører med den danske ver.har aldrig modtaget sådan en mail
    har ellers gennemfør karierre delen 2 gange(i let og mellem)

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phg
    jeg har ikke opdaget nogen bug i mit spil jeg kører med den danske ver.har aldrig modtaget sådan en mail
    har ellers gennemfør karierre delen 2 gange(i let og mellem)

    Så kan du måske svare mig på hvornår man får widebody kit? har alt andet end den/det og der står ellers at jeg har 100% af alle de der dele så fatter minus :rolleyes:

  • jeg kørte "let"delen igennem med en lancer evo og låste det op ved omkring 70%
    "mellem" delen kørte jeg med en skyline og det var også der omkring.

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Okay nu har jeg så fået wide body kit, MEN det er jo en unik én, så kan ikke bruge den på andre biler ikke engang udenfor karriere mode, bliver det tilgængeligt for alle biler senere eller hvad?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phg



    hallooo prøv nu lige at følge med i hvad de siger i spillet,du kører vel stadig rundt i den bil der stod i lufthavnen dengang du begyndte spillet(en grøn nissan det er rachals bil)historien går ud på at du har smadret din egen bil og skal starte med at køre til garagen(lilla farve og den ligger i fort union og den er der kun en af)der efter får du at vide du skal køre til en bilforhandler(er også markeret på kortet den er mårkeblå) og vælge en bil for de penge du har fået udbetalt af forsikringen,derefter begynder du din karrieredel med at køre løb og tjene penge til at forbedre din bil


    Vågn dog op og læs hvad jeg skriver! Jeg skriver, at jeg er nået halvvejs i spillet, så kører jeg for helvede ikke rundt i den klamme Nissan mere vel professor. Jeg kender godt spillets storyboard! Hvad sker der mand!?! Er du lige fyldt 10?


    tankabbot

  • hmm.. sikker på du ik bare skal bygge en 6 stjernet bil? hvis man ser bort fra buggen så lyder det meget som om du er der.. så prøv det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tankabbot


    Vågn dog op og læs hvad jeg skriver! Jeg skriver, at jeg er nået halvvejs i spillet, så kører jeg for helvede ikke rundt i den klamme Nissan mere vel professor. Jeg kender godt spillets storyboard! Hvad sker der mand!?! Er du lige fyldt 10?


    tankabbot


    med den tone skal du fan.... ikke forvente mere hjælp herfra fjo...
    og desuden er det vist dig der lyder som en 10 årig
    du er lige blevet sat på ignorerings listen

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset