Xbox Chip hjælp

  • Jeg har lige fået en Xbox version 1.6b ind af døren med en SmartXX chip i. :D
    Så er mit spørgsmål hvor finder jeg en bios jeg kan bruge så jeg kan kopiere mine spil ned på harddisken osv? jeg er på helt bar bund, der er en EvoX bios på der kan afvikle brændte spil osv, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. :rolleyes:
    håber i kan hjælpe!

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Richie
    Jeg har lige fået en Xbox version 1.6b ind af døren med en SmartXX chip i. :D
    Så er mit spørgsmål hvor finder jeg en bios jeg kan bruge så jeg kan kopiere mine spil ned på harddisken osv? jeg er på helt bar bund, der er en EvoX bios på der kan afvikle brændte spil osv, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. :rolleyes:
    håber i kan hjælpe!




    1. Installer EvoX > http://www.xbox-scene.com/articles/evox-ybox.php


    2. Installer DVD2Xbox > http://dvd2xbox.xbox-scene.com/


    Kopier dine originale, brændte, film, whatever over til Xboxen.. Hvis du har spørgsmål, bare skriv.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jeg har problemer med at få forbindelse fra min Xbox til Flashfxp. Nogen idéer? jeg har en vens xbox som godt kan findes?

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Har ikke prøvet EvoX, bare hørt at det skulle være den bedste, men bruger selv Avalaunch. Nede i venstre side står xboxen's ip, og username og pass er xbox:xbox. Ved ikke hvad der er galt, men på xboxen, prøv at gå ind i Network Settings, eller hvad der nu er.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Richie
    Jeg har problemer med at få forbindelse fra min Xbox til Flashfxp. Nogen idéer? jeg har en vens xbox som godt kan findes?


    du skal lave så xboxen har fast ip så kan du bruger flash fxp eller et andet ftp client program... men tag at installere SlaYer's EvoX så køre det hele som en lej

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af white


    du skal lave så xboxen har fast ip så kan du bruger flash fxp eller et andet ftp client program... men tag at installere SlaYer's EvoX så køre det hele som en lej


    Ja den er jeg igang med at få fat i. Den skal så bare brændes ned på en disk og så smides i boxen?

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI