• hej. jeg kan lige pludselig ikke komme på min hotmail. den holder simpelthen bare op med at loade på et tidspunkt. det rigtigt mærkelig er at ingen computere i huset kan. min computer er på netter via en routerl.
    der er ikke nogen andre sider på nettet den ik kan åbne.
    jeg aner simpelthen ikke hva det er. nogen der måske kan hjælpe?

  • hotmail er meget ustabil for tiden.....


    er glad for min gmail, men kan man ikke smide den ind i outlook ligesom man kan med hotmail? ...dvs så den automatisk checker om der er mail...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hotmail er meget ustabil for tiden.....


    er glad for min gmail, men kan man ikke smide den ind i outlook ligesom man kan med hotmail? ...dvs så den automatisk checker om der er mail...


    Gmail Checker virker lidt lige sådan


    Prøvede at finde den (På Googl selv endda) men den fandt ikk li noget med første øjekast :rolleyes:

  • den siger ingenting. den går bare ikke ind på siden. den loader lige 2 sek. og så stopper den. jeg kan sagtens komme ind fra andre computere. bare ikke fra mit net åbenbart. den har gjort det i en uge ca..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hotmail er meget ustabil for tiden.....


    er glad for min gmail, men kan man ikke smide den ind i outlook ligesom man kan med hotmail? ...dvs så den automatisk checker om der er mail...


    Gmail har lavet POP3, så du kan godt få den ind i Outlook .. Dog kan det være lidt ustabilt ..


    pudditang .. Mht. Hotmail, har du ændret noget i din routeropsætning indenfor den sidste uge?