Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 12. januar 2005, 10:08

hej. jeg kan lige pludselig ikke komme på min hotmail. den holder simpelthen bare op med at loade på et tidspunkt. det rigtigt mærkelig er at ingen computere i huset kan. min computer er på netter via en routerl.
der er ikke nogen andre sider på nettet den ik kan åbne.
jeg aner simpelthen ikke hva det er. nogen der måske kan hjælpe?

2

onsdag, 12. januar 2005, 10:21

Hva sir den? Siden ka ikk vises? Hvis den sir det, så er det en fejl fra Hotmails side ;)

3

onsdag, 12. januar 2005, 10:35

hotmail er meget ustabil for tiden.....

er glad for min gmail, men kan man ikke smide den ind i outlook ligesom man kan med hotmail? ...dvs så den automatisk checker om der er mail...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

4

onsdag, 12. januar 2005, 10:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman

er glad for min gmail, men kan man ikke smide den ind i outlook ligesom man kan med hotmail? ...dvs så den automatisk checker om der er mail...

Gmail Checker virker lidt lige sådan

Prøvede at finde den (På Googl selv endda) men den fandt ikk li noget med første øjekast :rolleyes:

5

onsdag, 12. januar 2005, 11:02

den siger ingenting. den går bare ikke ind på siden. den loader lige 2 sek. og så stopper den. jeg kan sagtens komme ind fra andre computere. bare ikke fra mit net åbenbart. den har gjort det i en uge ca..

6

onsdag, 12. januar 2005, 11:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman

Gmail har lavet POP3, så du kan godt få den ind i Outlook .. Dog kan det være lidt ustabilt ..

pudditang .. Mht. Hotmail, har du ændret noget i din routeropsætning indenfor den sidste uge?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (12.01.2005, 11:43)

7

onsdag, 12. januar 2005, 13:07

det er jeg ret sikker på at jeg ikke har. har generelt ikke så meget med den router at gøre.. hmm.. jeg tjekker det da lige så..

8

fredag, 14. januar 2005, 09:36

er der evt nogen der ved hva jeg skal gå efter? jeg kan stadig ikke komme på hotmail.. syns ikke jeg kan finde noget der ser usædvanligt ud.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.