Unable @ i Office

  • jeg kan ikke skrive et @ i Office, herunder Word og Outlook. Har kørt repair i office 2003. Bruger XP Pro med SP2 installeret. @ virker fint i andre programmer, som det kan ses, herunder også notepad. Har søgt problemet løst på Office homepage. tilsyneladende har ingen andre samme problem.
    En løsning vil være MEGET velkommen.


    PS.: er ny på sitet og har desværre postet dette under forkert emne. Jeg beklager og skal nok forsøge at undgå det i fremtiden :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sta
    jeg kan ikke skrive et @ i Office, herunder Word og Outlook. Har kørt repair i office 2003. Bruger XP Pro med SP2 installeret. @ virker fint i andre programmer, som det kan ses, herunder også notepad. Har søgt problemet løst på Office homepage. tilsyneladende har ingen andre samme problem.
    En løsning vil være MEGET velkommen.


    PS.: er ny på sitet og har desværre postet dette under forkert emne. Jeg beklager og skal nok forsøge at undgå det i fremtiden :crazyeyes:


    Prøv at kigge HER - kan måske bruges..

  • Det hjælper ikke på mit problem. @ er på tastaturet, som du kan se. At kopiere det fra en tegntabel er lidt besværligt, hver gang, man har brug for det. Det ville være rart, hvis jeg kunne skrive det med Ctrl-Alt-2.
    Problemet er der med andre tastaturer, så det må være et problem i Officepakken.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sta
    Det hjælper ikke på mit problem. @ er på tastaturet, som du kan se. At kopiere det fra en tegntabel er lidt besværligt, hver gang, man har brug for det. Det ville være rart, hvis jeg kunne skrive det med Ctrl-Alt-2.
    Problemet er der med andre tastaturer, så det må være et problem i Officepakken.


    Hvilken ver. har du - og har du sørget for at den er opdateret..??

  • :clap: Tak til de,som deltog. AltGr-2 virker. Har altid tidligere brugt den anden kombination. Hvorfor ved jeg ikke. Nu kører det igen!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Som Zlinky, hvorfor bruger du Ctrl+Alt??
    Normalt bruger man Alt Gr for de tegn der er nede under knapperne


    Hvis du prøver at læse hvad jeg skrev én gang mere, så kan du se at jeg siger at han skal prøve Alt Gr + 2 i stedet for det som han brugte i forvejen, hvilket var Alt + Ctrl + 2 :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Hvis du prøver at læse hvad jeg skrev én gang mere, så kan du se at jeg siger at han skal prøve Alt Gr + 2 i stedet for det som han brugte i forvejen, hvilket var Alt + Ctrl + 2 :P


    Jah..? jeg skrev "som Zlinky, ...", altså ligesom det du skrev
    Du kom bare før mig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Jah..? jeg skrev "som Zlinky, ...", altså ligesom det du skrev
    Du kom bare før mig ;)



    Ahh sry - måske det var mig der skulle læse dit en gang eller to mere :D