[NEED] Program til on-line spil optimering

  • ja som overksriften siger...jeg har hårdt brug for et program der optmiere min forbindesle til div on-line spil servere...er der nogen herinde der kan hjælpe..? mit netudbyder er så ekstremt dårligt ektremt dårligt, at det lagger i ALLE mine on-line spil (World of Warcraft, Frozen Throne, Dawn of War osv osv..)
    er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvilke(t) program(mer) jeg kan bruge for at forøge informationstransaktionshastigheden på mine spil-servere..? :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HAM
    Tror ikke at sådan et program findes... det bedste du kan gøre er at skifte forbindelse.


    tja..nu bor jeg altså alene på et kollegie med en hulens masse andre bruger, så den mulighed har jeg desværre ikke! tro mig hvis det stod til mig ville alle køre med midnst 1024 kb/sek...jeg kører med maks 10 kb/sek! og jeg HADER det!!!! X( :chain: :camp: :enforcer: :mg: :rocket:
    men jeg skal da lige prøve den der test... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light


    tja..nu bor jeg altså alene på et kollegie med en hulens masse andre bruger, så den mulighed har jeg desværre ikke! tro mig hvis det stod til mig ville alle køre med midnst 1024 kb/sek...jeg kører med maks 10 kb/sek! og jeg HADER det!!!! X( :chain: :camp: :enforcer: :mg: :rocket:
    men jeg skal da lige prøve den der test... ;)


    Desværre, tror sgu ikk der er noget at gøre..


    Kender det alt for godt, går på efterskole.. Men gamer stortset aldrig af samme grund

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD


    Desværre, tror sgu ikk der er noget at gøre..


    Kender det alt for godt, går på efterskole.. Men gamer stortset aldrig af samme grund


    Hvilket kollegie er det du bor på. Lyder godt nok skod. Her på Kampsax Kollegiet i lyngby har vi 100mbit til hele kollegiet. Ligger vel gennemsnitligt på en 5mb/sek

    MB: ASUS A8N-SLI SE | CPU: AMD64 3700+ "San Diego" | Køler: Box |
    RAM: 2*1024mb OCZ EL PC3200 | GFX: Inno3D Geforce 7900GTX 512mb |
    HDD: 250GB WD Special Edition 16MB Cache | DVD/CD-RW: LG 52x32x52x16 |
    Kabinet: Custombuild fra Coolcases.com med 4*120mm blæsere | PSU: Fortron Epsilon 600W|