WoW problemer!

  • Hey


    Nu har jeg lige siddet og spillet WoW Beta i nogle timer, men pludselig blev jeg discet!


    Her er et screen. Plz hjælp!
    EDIT: Jeg har ikke fået nogen mail!

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Hey


    Nu har jeg lige siddet og spillet WoW Beta i nogle timer, men pludselig blev jeg discet!


    Her er et screen. Plz hjælp!
    EDIT: Jeg har ikke fået nogen mail!


    Send en mail til Blizzard, det ville jeg have gjort til at starte med, da problemet jo ligger på deres servere..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Sry for OT, men koster det penge at spille spillet? Måske ikke i BETA, men kommer det til at koste når spillet udkommer?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Sry for OT, men koster det penge at spille spillet? Måske ikke i BETA, men kommer det til at koste når spillet udkommer?


    Ja, en 80 kr om måneden vil jeg tro..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • "Will there be a monthly fee to play the game?
    Yes. After the end of the free month included with the game, you will need a subscription in order to continue playing the game. You have three options, as you will see when you create your account: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month. You can also substitute game cards, sold at major game retailers, for the monthly subscription." - http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    "Will there be a monthly fee to play the game?
    Yes. After the end of the free month included with the game, you will need a subscription in order to continue playing the game. You have three options, as you will see when you create your account: a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month. You can also substitute game cards, sold at major game retailers, for the monthly subscription." - http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/


    Ahh ok ;) :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjergkanin
    Det ser ud som om du har gjort noget du ikke måtte? Og har du prøvet at tjekke mailen den står på, som der står på det screen.


    Jeg har IKKE cheatet eller noget lignende! Aldrig i mit liv ville jeg cheate i så godt et spil


    Kan ikke rigtig forstå hvad du mener med den mail?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • WOOT?! NU VIRKER DET IGEN. YES!!!


    Ved virkelig ikke hvad der er sket:/ Men er SÅ GLAD NU :clap:


    Håber bare ikke det sker igen :T

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Hvad er folks lvl ved at være?


    Jeg er NE Hunter lvl 37 bliver 38 idag :)


    ok..så har du da spillet et stykke tid efterhånden! :]


    jeg har en NE druid på lvl 8, tauren warrior lvl 7 og en orc warlock på lvl 1!
    kommer beta-karakterne til at ligge på fuldversionen eller hvad..? ved godt at det næsten siger sig selv, men jeg vil gerne vide sikker ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light


    ok..så har du da spillet et stykke tid efterhånden! :]


    jeg har en NE druid på lvl 8, tauren warrior lvl 7 og en orc warlock på lvl 1!
    kommer beta-karakterne til at ligge på fuldversionen eller hvad..? ved godt at det næsten siger sig selv, men jeg vil gerne vide sikker ;)


    Hehe ja siden sidst november :p


    Alle beta karakterne bliver slettet når fuld versionen udkommer

  • Mig og en ven har lige bestilt betaen, og får tilsendt det fulde game når det udkommer, så det er jo nice nok


    Hvordan er serverne at vælge imellem, hvordan er det lavet derinde?? Nogen der kan forklare mig det, ville jo være godt at vide lidt om det inden man begynder, så man ikk kommer til at spilde noget tid =)


    Jeg vil ikk spille på den europæiske server, da der er langt flere på U.S serveren? Hmm.... evt noget at tilføje?


    Nogen der vil adde mig på msn, så er de velkomne:
    vil være godt mæ nogle IN-game players! :D

  • Kan man ikke købe en beta key nogen steder online? De er løbet tør nede i bog og idé :( NB: Nogen der vil sælge deres?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|