Programmer til at vise tacs i cs??

  • Hey .. Tror der har været en tråd om dette men kan ikke finde den.


    Jeg søger et program der kan vise tacs. eller jeg kan vise tacs for dem i min clan. altså hvis jeg nu "tegner" på kortet at de skal læbe den ved så kommer det frem på deres skærm hvor jeg tegner. findes der et program om det? Mener der gør men har ledt på google uden resultat.
    På forhånd tak.


    EDIT: Har fundet et program der hedder Satstrat eller sådan noget. Nogle der kender det? for jeg kan ikke engang åbne det. den siger der mangler en fil. Nogle der har lidt erfaring med det?
    Mvh Zerokill3r


    / Join #Tweak.dk // L-O-C-S|Zerokil

  • Satstrat er et udemærket program og det eneste program jeg har set som har det formål som du søger.


    Lang tid jeg ahr rodet med, men jeg mener at man skulle bruge nogle flere filer til at installlere det.


    Her på deres site Kan du læse lidt og hvertfald hente de officiele filer. Hvis det er MSVBVM60.DLL den ikke kan finde, så er den listet lidt længere nede på linket :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Satstrat er et udemærket program og det eneste program jeg har set som har det formål som du søger.


    Lang tid jeg ahr rodet med, men jeg mener at man skulle bruge nogle flere filer til at installlere det.


    Her på deres site Kan du læse lidt og hvertfald hente de officiele filer. Hvis det er MSVBVM60.DLL den ikke kan finde, så er den listet lidt længere nede på linket :D


    Det kan jeg ikke liige finde ud af.. syntes jeg har gjort som den siger og sat den der fil ind. men den siger det stadig væk.