MSN hjælp.

  • Sidder og skal lave opsætning på datterens nye PC. Hun bruger jo som så mange andre MSN - og det bruger jeg ikke selv - og kommer aldrig til det.


    Hvad skal man være opmærksom på - sagt på en anden måde - hvordan laver man det mest muligt sikkert. Jeg kan f.eks. huske jeg hørte noget om at andre kunne skrive - via ens bruger (i den dur) - så det så ud som om det var en selv der skrev.


    Er der noget man skal lukke af for eller hvordan.


    Kort sagt - al hjælp til at lave det så sikkert som muligt...

  • windows messenger er så sikkert som det er muligt... der er ingen problemer med det overhovedet...
    et lille tip jeg lige vil give er at fjerne det vindue der hedder MSN idag... du kan fjerne det i options..
    men nej der er ikke noget man skal gøre andet end at have en account og så kører på :D

  • Det der med at det ser ud som om de skriver fra din pc er et simpelt program, jeg slev bruger engang imellem :P


    Det ikk hacking eller noget hehe...så der er ingen fare der ;) Kun en harmløs joke...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    windows messenger er så sikkert som det er muligt... der er ingen problemer med det overhovedet...
    et lille tip jeg lige vil give er at fjerne det vindue der hedder MSN idag... du kan fjerne det i options..
    men nej der er ikke noget man skal gøre andet end at have en account og så kører på :D



    Hvad var så det der med at andre kunne sende - som om - de var "en selv"..??

  • sådan skal det gerne se ud...

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • det er ikke noget det er et system som gør at den anden person bare skifter navn lige når han trykker enter så det ser ud som om det er personen han skriver med som han er..


    lidt indviklet men det er vist ved at være af mode igen...
    du kan ikke gøre noget ved det desværre

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lord Ghost
    sådan skal det gerne se ud...



    Hmmm - så'n ser hendes ikke lige ud. Hvilken version kører du med - hun kører pt. med den her:

  • 7,0 BETA.
    jeg tror ikke på at du kan køre med 4,7 mere......


    kan den logge på??

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lord Ghost
    7,0 BETA.
    jeg tror ikke på at du kan køre med 4,7 mere......


    kan den logge på??


    Wizzard har Windows Messenger ifølge det screenshot .. Det screenshot som du postede, er jo fra MSN Messenger (7.0 BETA).

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Nåå... damn havde ikke set det..sry.

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • er ikke helt med på hvad i forsøger at forklarer ham??
    der er intet der skal gøres for at gøre msn mere sikkert...
    hvorfor så gå ind og vælge personlige et eller andet når det ikke har noget med sagen at gøre.. det eneste han skal er at updatere sit msn ???

  • han skal da bare opdatere : Her.

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lord Ghost
    han skal da bare opdatere : Her.


    Hmm - ok nu er jeg først forvirret. Vi var inde samme sted og "hente" msn. Datteren siger at det ER 6.0 ver. vi bruger.


    Skal vi bruge MSN eller Windows Messenger..?? (fatter ikke helt forskellen - da jeg aldrig har brugt nogen af dem)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hmm - ok nu er jeg først forvirret. Vi var inde samme sted og "hente" msn. Datteren siger at det ER 6.0 ver. vi bruger.


    Skal vi bruge MSN eller Windows Messenger..?? (fatter ikke helt forskellen - da jeg aldrig har brugt nogen af dem)


    Windows Messenger giver mulighed for bare at skrive og et par andre småting, og det er vist dét.


    Med MSN Messenger kan du bruge profilbilleder så folk kan se billeder af hinanden når man sidder og snakker sammen, og endvidere er der diverse små-spil indbygget, samt et hav af andre underlige funktioner.


    Personligt tror jeg sagtens at du kan lade hende bruge MSN Messenger fremfor den indbyggede i Windows, de ekstra funktioner der er i MSN Messenger vil på ingen måde kunne gøre skade, i enten den ene eller anden form. Men det afhænger naturligvis af om hun så osse skal kunne bruge billede m.m., når hun skriver. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Jepper... ;)

    CHIFTEC HIG TOWER ## SOYO DRAGON KT333/ULTRA BLACK
    Onboard:LAN, SOUND6.1, 8XUSB, IDE&RAID CONTROLLER
    256 MB DDR2100 RAM ## AMD ATHLON XP-M 2000+ ## WATER COOLED
    NVIDIA GEFORCE2 GTS/GEFORCE2 PRO 64MB ## WD HD 20GB
    Maxtor DiamondMax 10- 200 GB - 7200 rpm## CPU TEMP: UNDER PROGRESS

    Rettet en gang, sidst af Lord Ghost ().

  • Quote

    Windows Messenger giver mulighed for bare at skrive og et par andre småting, og det er vist dét.


    Med MSN Messenger kan du bruge profilbilleder så folk kan se billeder af hinanden når man sidder og snakker sammen, og endvidere er der diverse små-spil indbygget, samt et hav af andre underlige funktioner.


    Personligt tror jeg sagtens at du kan lade hende bruge MSN Messenger fremfor den indbyggede i Windows, de ekstra funktioner der er i MSN Messenger vil på ingen måde kunne gøre skade, i enten den ene eller anden form. Men det afhænger naturligvis af om hun så osse skal kunne bruge billede m.m., når hun skriver. :)



    :O - Så fandt vi ud af det. Det var Windows messenger der lå og drillede. Slettede begge dele - og installerede MSN Messenger igen. Nu spiller det - og ligner det hun er vant til - Fan's til besvær... :roller: - og ja hun skal kunne se billede på dem hun skriver med - at hun så kender dem fra skolen i forvejen - det er ikke nok..... :roller: :roller:


    Tak for hjælpen - problem løst - tråd lukket.. :clap: