Hjælp til download!

  • Nogen der ved hvordan man kan sørge for at, når man henter noget på nettet gennem IE, og det kokser, at det så fortsætter fra samme sted næste gang man henter det??
    Nogen der kender gode freeware/shareware programmer? Plz help :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    DAP - Download Accelerator Plus, er min foretrukne :)


    Den ser rigtig fin ud, thank you mate! :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    Nogen der ved hvordan man kan sørge for at, når man henter noget på nettet gennem IE, og det kokser, at det så fortsætter fra samme sted næste gang man henter det??
    Nogen der kender gode freeware/shareware programmer? Plz help :P



    jeg ville holde mig til Avant - den har aldrig drillet eller kosket for mig! kig nærmere her...


    http://www.avantbrowser.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Brug FireFox....


    Er det bare mig, eller bliver ens downloads korrupte når man pauer og resumer med FF's manager?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Har et lidt underligt problem med DAP når jeg sætter et download igang blockere DAP Alt internet trafik enda sig selv :rolleyes: Hva er der lige der sker ?( :]


    Kan ikke komme ind på nogle sider
    MSN Logger af
    I DAP står downloadet bare stiller


    Alt bliver blockeret!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Har et lidt underligt problem med DAP når jeg sætter et download igang blockere DAP Alt internet trafik enda sig selv :rolleyes: Hva er der lige der sker ?( :]


    Kan ikke komme ind på nogle sider
    MSN Logger af
    I DAP står downloadet bare stiller


    Alt bliver blockeret!


    Hmm ... :boxed: Okay! Nu mister jeg helt lysten til at hente det!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster


    Hmm ... :boxed: Okay! Nu mister jeg helt lysten til at hente det!


    Det er aldrig sket her, og hvis det fucker ligger uninstall knappen jo ikke mere end ca 5 klik væk..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det er det nemlig, og 100% det værd.. Du skal ikke prøve FireFox's DL manager til større downloads, den fucker dem bare.. Den virker ok til mindre downloads dog, men alt over 100 mb, glem det..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det er det nemlig, og 100% det værd.. Du skal ikke prøve FireFox's DL manager til større downloads, den fucker dem bare.. Den virker ok til mindre downloads dog, men alt over 100 mb, glem det..


    Okay, thanks mate! Det er nemlig ret store filer jeg henter, for det meste! 100 mb kan jeg sagtens hente på en halv time eller sådan noget gennem IE.. Det ik så risky :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det er det nemlig, og 100% det værd.. Du skal ikke prøve FireFox's DL manager til større downloads, den fucker dem bare.. Den virker ok til mindre downloads dog, men alt over 100 mb, glem det..


    Hvad er så formålet med en DL manager hvis den ikke virker til store filer ? ... Er jo netop der de skal bruges ... Til små filer kan det jo næsten være ligemeget ...


    Men er jo nok noget de får rettet hurtigt hvis det virkelig er en bug .. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad er så formålet med en DL manager hvis den ikke virker til store filer ? ... Er jo netop der de skal bruges ... Til små filer kan det jo næsten være ligemeget ...


    Men er jo nok noget de får rettet hurtigt hvis det virkelig er en bug .. :boxed:


    Jeg ved ikke om det bare er mig og Alaza der har probs med den, men så sent som i går skulle jeg hente et mod til BF der fylder 1.6 gig ca, og da jeg havde hentet ca 1 gig stoppede den bare.. I manageren så det ud som om den var "Done", men filen var korrupt!
    Også hvis man pauser en fil og resumer den virker den 90% af tiden ikke.. Men altså, vil ikke mene at FF's egentlig er en decideret "Download Manager", måske mere ligesom IE's, bare sat op på en lidt mere fancy måde..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Det er aldrig sket her, og hvis det fucker ligger uninstall knappen jo ikke mere end ca 5 klik væk..


    Vis det var så simpelt havde jeg nok løst problemet for langtid siden :)) men man kan faktisk lave en total resintall/format af windows også installere Dap uden nogen ændring! ;)


    Har så prøvet og finde noget bedre men kan ikke finde noget som har det lækre grafiske design som Dap plus Funktionerne! Så må klare mig uden :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Jeg ved ikke om det bare er mig og Alaza der har probs med den, men så sent som i går skulle jeg hente et mod til BF der fylder 1.6 gig ca, og da jeg havde hentet ca 1 gig stoppede den bare.. I manageren så det ud som om den var "Done", men filen var korrupt!
    Også hvis man pauser en fil og resumer den virker den 90% af tiden ikke.. Men altså, vil ikke mene at FF's egentlig er en decideret "Download Manager", måske mere ligesom IE's, bare sat op på en lidt mere fancy måde..


    UF... Jeg ville være PISSED.... *G* ... Har prøvet det engang med en "IE-styret" download .... Jeg råbte og skreg... *G* ... :))


    Nu om dage bruger jeg helt Star Downloader til store downloads hvis det kan lade sig gøre ...