709mb på 700mb CD

  • du kan tvinge den til at brænde filen ned...har været oppe på små 720 mb....men det kommer an på hvor heldig man er og hvor god brænder man har...

  • Hvis brænderen uderstøtter det, er der mulighed for at vælge overburn i indstillinger.
    Det har jeg gjort før.


    Hvis alt andet slår fejl, kan man også få 800 MB skiver. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hvis brænderen uderstøtter det, er der mulighed for at vælge overburn i indstillinger.
    Det har jeg gjort før.


    Hvis alt andet slår fejl, kan man også få 800 MB skiver. ;)


    Den understøtter OVERBURN og det har jeg prøvet....


    Gider ikke zippe er winrar, nogle familie optagelser, jeg skal have smidt på en cd

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Den understøtter OVERBURN og det har jeg prøvet....


    Gider ikke zippe er winrar, nogle familie optagelser, jeg skal have smidt på en cd


    Og jeg gider ik og tøre mig når jeg har været på tønden.. Tag nu og ZIP de filer eller konverter dem til et andet format nu hvor det er film du skal have brændt..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo


    Og jeg gider ik og tøre mig når jeg har været på tønden.. Tag nu og ZIP de filer eller konverter dem til et andet format nu hvor det er film du skal have brændt..


    Hvad fylder mindre end .avi format???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    har du overvejet en DVD brænder så slipper du for problemmet fremover


    Havde jeg penge, ville jeg nok skrotte det lort jeg har, og købe noget nyt...

  • hmm... 738 mb har jeg været oppe på at få presset ned på en disc, men jeg vil fraråde dig det, da der er en lille mulighed for at smadre brænderen. Gå ned til din lokale pcpusher og køb en 750 / 800 mb disk i stedet.


    overburn er go til et par mb, men lad være med at presse det til extremerne. :P