:| nogen der har en Ventrilo 2.1.1 server man kan låne

  • Hey.
    ved ik helt om denne her høre til i software eller ik, men valgte her :)


    anyway, mig og Firedog har fra har jo lavet en World of Warcraft Guild som alle der vil stadig er velkommen til at join ( WoW Trc ), Jeg har købt en Server som vil blive sat op til Ventrilo server når jeg flytter til 24mbit linje engang her i januar.
    Men efter som WoW final beta er meget tæt på starten, står vi og mangler en :)


    Nu ved jeg at der er mange forskellige folk her ude, med private firmaer osv :)


    Så mit spørgsmål er om der er en eller anden her som eventuelt har plads til en 25 - 30 slots Ventrilo server i ½ - 1 måned.
    Så må i meget gerne skrive til mig på msn eller mail : denully@gmail.com så vi kan aftale et eller andet, så i også for noget ud af det :)

  • Kan han da også med VT er vel bare et spørgsmål om og få en på en god linie hvor de kan være nogle stykker.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har sgu ikke nogen støj eller larm ved VT nærmest som at snakke i telefon...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Syntes vt er syyyygt meget bedre end team speak...
    Gå på IRC og spørg nogen steder, derfra har min clan vt

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • jo men vi kan ik idle mange på irc
    og ja VT er en del bedre end TS efter min mening, sæt kvaliteten op i VT og det er som telefon.


    jeg har personligt ik haft andet end problemer med team speak. :)


    men tak for ideén

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r


    Ja, men ts er bedre. Der er heller ikke alt den støj og larm når nogle snakker. plus det kræver mindre.



    Må så også lige sige at VT nok lige er noget bedre end TS... fordi TS der nemlig pisse meget støj, fordi lyden er skruet så høj op fra starten af...... og VT er den bare perfekt....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r


    Ja, men ts er bedre. Der er heller ikke alt den støj og larm når nogle snakker. plus det kræver mindre.


    Det er da lige omvendt??

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Har en 50 slots ventrilo (godt nok nyeste version men opdater dog jeres vT) som i kan bruge så tosset i vil den vil blive støre med tiden hvis den blir brugt




    ...FFA Ventrilo ....Hostname: VT.CS-Hosting.dk - Port: 12151....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af morpheusdk
    Har en 50 slots ventrilo (godt nok nyeste version men opdater dog jeres vT) som i kan bruge så tosset i vil den vil blive støre med tiden hvis den blir brugt




    ...FFA Ventrilo ....Hostname: VT.CS-Hosting.dk - Port: 12151....


    Mon ikke at de har opdateret deres software siden JANUAR 2005 hvor denne tråd er oprettet ? :crazyeyes:

  • Vi lukker bare her ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP