Everquest 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Ultima Online? :D


    Meget. :D


    Og for en god ordens skyld, er her lige et link til et godt shard: http://www.uodemise.com/

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    er der et månedligt gebyr ligesom WOW eller er det engangs betaling?


    findes der eller et engangs betalings mmorg spil som der er godt?


    Nej EQ2 er også med md. gebyr. Personligt syntes jeg også det er fedest da der sidder nogle hele tiden og laver nye quests og items samt håndtere debugging meget hurtigt.
    Sidder selv og spiller EQ2 for tiden..... og jeg kan kun sige en ting ....... EQ2 styre for vildt.
    Det er så gennemført. Dem som tvivler kan gå ind og se lidt fra gameplayet HER

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    venter bare på WOW.. galt


    det er du vidst ikke den eneste der gør.
    jeg vælger dog at tage FB som en vudering om jeg skal skifte til WoW frem for EQ2.... jeg vil sige lige nu med det jeg har prøvet af EQ2 ... skal der MANGE forbedringer til fra US OB for at jeg vil spille WoW..
    men så kan man jo også sige .." fint så er der den promille lagency mindre" :D

  • Når det kommer, så Guild Wars .. Der bliver ikke nogle månedlige gebyrer! Og jeg var med til at beta teste spillet, og det er nok det bedste af det bedste :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    Nej EQ2 er også med md. gebyr. Personligt syntes jeg også det er fedest da der sidder nogle hele tiden og laver nye quests og items samt håndtere debugging meget hurtigt.
    Sidder selv og spiller EQ2 for tiden..... og jeg kan kun sige en ting ....... EQ2 styre for vildt.
    Det er så gennemført. Dem som tvivler kan gå ind og se lidt fra gameplayet HER


    Kunne ikke være mere enig, EQ2 styrer for vildt :)


    Og selvom der er mange der whiner over at serverene bliver taget ned 1 time om dagen for opdateringer, så syntes jeg også det er en god ting!


    Og jeg har kun én ting at sige om WoW: Everquest 2 light, eller en fordummet udgave af EQ2 lavet til Amerikanske teenagere uden for meget at rykke rundt med :) (stærke ord, i know)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • word up !
    hedder foresten : avartar, avatarius og avalius. in game

  • Alle MMO´er med respekt for sig selv og sit community BØR koste et månedligt beløb.


    Det skiller nemlig en del fjolser fra når det kommer til stykket. Lige nu er WoW community´et et helvede uden lige... der sidder tons vis af 11-15 årige og spiller smarte og bitcher og whiner, og hvis man møder dem ingame så er de fecking ligeglade med dig og alle dine venner. De står sig selv nærmest. Det kan smadre WoW grusomt...


    Jeg har selv ingen referancer mht. MMO´er andet end jeg har nogle venner der spiller DaoC. Men det ser lidt kedeligt ud rent gfx mæssigt. Så jeg ville prøve WoW og blev ikke skuffet. Den "børne" agtige gfx virker faktisk meget godt. Den er pæn og køre på de fleste midrange systemer uden de store probs. EQ2 ser mere highend gfx agtigt ud... har ikke prøvet det men har læst lidt og set nogle små ingame film. Af hva jeg har set er grafikken i verdenen lidt tom og kedelig (død på en måde) som i DaoC.


    Men er der ikke et buddy system i EQ2 ? invitér mig så jeg kan se om det er noget for mig. :D


  • agree hvis de forskellige MMO spil ikke kostede penge at spille ville de næsten værer lige så fyldte med "små" newbs som ville ødelægge wow og andre spil totalt !
    ang, eq2 er det da okay... jeg blev bare træt af det da det mindede for meget om eq1 som jeg har spillet i 4år.. grafikken er fin... men ALT for tung... selv med min comp havde jeg store probs med at kører det på mellem grafik....


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    det er du vidst ikke den eneste der gør.
    jeg vælger dog at tage FB som en vudering om jeg skal skifte til WoW frem for EQ2.... jeg vil sige lige nu med det jeg har prøvet af EQ2 ... skal der MANGE forbedringer til fra US OB for at jeg vil spille WoW..
    men så kan man jo også sige .." fint så er der den promille lagency mindre" :D


    Tja... En til der ikke har fattet det endnu... US OB var en torture test... Korea Beta kørte MEGET bedre... EU closed kørte meget bedre... Det gør final beta nok også...


    Desuden hjalp det ikke på ens ping at de servere stod over i USA ;)


    Edit: Ellers er der guild wars... Det er jo de der ex-blizzard folk der har lavet det ;) Det ser IMO meget fedt ud... Og så er det jo gratis...


  • jeg taler ikke om lagency på US OB .. den var jeg sq ligeglad med .. jeg snakker om gameplay

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    jeg taler ikke om lagency på US OB .. den var jeg sq ligeglad med .. jeg snakker om gameplay


    Du mener når alt gik i stå i et stkke tid? Det var det der var torture testen... Det var mest når man samlede ting op... Det vra der ikke i korea beta... Eller closed beta... De har "fixet" det... Selvom det aldrig var en rigtig fejl...


    De testede hvor meget serverne eller selve enginen kunne klare...