Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

73

onsdag, 5. januar 2005, 21:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
i tager alle fejl

ingen ved hvilken der skal bruges til final endnu
de siger der kommer en du skal hente NÅR final begynder!

står der i spillet ;)

Jep:D Men tror du ikke de måske ville lukke deres side hvor man kan downloade det, når et hvis antal er begyndt at downloade det?:S

GPU: HD7950
CPU: AMD FX-6300
RAM: G.Skill.Ares 2x4GB
MOBO: ASUS M5A97 L.E 2.0
PSU: XFX 550Watt SSD:
60GB Kingston V300

74

onsdag, 5. januar 2005, 22:38

Nu vil jeg ikke være den der skriger ulv (eller hvad man nu skal kalde det) men her til aften har jeg haft problemer med at få vidst den europæiske side.

Får timeout både på hp'en og når jeg prøver med clienten (jeg har kunnet komme ind til en tom server liste, siden de tog dem ned)

Så mon ikke der er ved at ske noget ?(

Cisco Certified Network Associate — CCNA

75

torsdag, 6. januar 2005, 08:07

Ah hvor genialt :) Ku hente det hele på 30-40min fra ftpen :P hvor clienten ville tage mig 40TIMER :D :)) efter 2 dage hvor den kørte ok meget, var jeg på 38%hmm.. hehe.

tak for ftp link :P og nu skal jeg i iso hejhej

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

76

torsdag, 6. januar 2005, 10:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af p3t3r

Citeret

i tager alle fejl

står der i spillet ;)

Jep:D Men tror du ikke de måske ville lukke deres side hvor man kan downloade det, når et hvis antal er begyndt at downloade det?:S

normalt til betaer skriver man sin key osv eller hvad man nu melder sig til med... Så får man en mail med et link hvor du henter din klient ;)

Dog tror jeg godt at du kan bruge US og KR klienten... Man skal bare ændre i realmlisten... Og så måske hente et par opdateringer...

77

torsdag, 6. januar 2005, 10:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb

Citeret

Citeret

i tager alle fejl

står der i spillet ;)

normalt til betaer skriver man sin key osv eller hvad man nu melder sig til med... Så får man en mail med et link hvor du henter din klient ;)

Dog tror jeg godt at du kan bruge US og KR klienten... Man skal bare ændre i realmlisten... Og så måske hente et par opdateringer...

niks.
Du skal hente den nye EU version uanset om du var med i US beta eller ej

78

torsdag, 6. januar 2005, 10:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

Citeret

Citeret

Citeret

i tager alle fejl

står der i spillet ;)

niks.
Du skal hente den nye EU version uanset om du var med i US beta eller ej

Nå ok... Det har du prøvet eller hvad? Det virkede med korea open... Man skulle bare have de nye opdateringer fra US først... Og så ændre realmlisten...

Men måske har du ret... Håber bare ikke... Der er altid så skide stor kø på sådan noget lort...

79

torsdag, 6. januar 2005, 10:34

The new patch will be pushed live tomorrow morning on the Beta and PVP servers. In the meantime, you may now begin to download the new full client installer in advance. You will need this installer to continue playing on the European Closed Beta Test after the patch has gone live, no matter what language version you intend to play.

To start downloading, just log on to the European World of Warcraft website for the language you want to play (you can select the flag at the top right of this page), and click either on “Download WoW”, “WoW herunterladen” or “Télécharger WoW”.

Please keep your current installation of the game until the patch arrives. You will not be able to connect to the servers if you install the latest client before the servers have been updated. You will be informed on this page when the patch is live.

Det var på grund af den tyske og franske version at man skulle hente det hele igen, uanset hvad sprog man ville spille i fremtiden.

Tog mig 4 dage at hente skidtet

80

torsdag, 6. januar 2005, 10:44

Citeret

The new patch will be pushed live tomorrow morning on the Beta and PVP servers. In the meantime, you may now begin to download the new full client installer in advance. You will need this installer to continue playing on the European Closed Beta Test after the patch has gone live, no matter what language version you intend to play.

To start downloading, just log on to the European World of Warcraft website for the language you want to play (you can select the flag at the top right of this page), and click either on “Download WoW”, “WoW herunterladen” or “Télécharger WoW”.

Please keep your current installation of the game until the patch arrives. You will not be able to connect to the servers if you install the latest client before the servers have been updated. You will be informed on this page when the patch is live.

Det var på grund af den tyske og franske version at man skulle hente det hele igen, uanset hvad sprog man ville spille i fremtiden.

Men dvs at den der closed beta klient den duer?

Hvor kan man hente den?

81

torsdag, 6. januar 2005, 12:51

ok nu sidder jeg lige og suger installeren så :P 380kb/s

82

torsdag, 6. januar 2005, 13:23

ok dette er noget offtopic...MEN nu må se at styrer jer!

i alle sammen er ved at lave denne fede side om til HOL.DK!!

hvis i vil skændes jammen så lav jeres egen topic!

:dots:

take a nap....THEN FIRE ZE MISSILES

83

torsdag, 6. januar 2005, 13:25

Citeret

Citeret

Men dvs at den der closed beta klient den duer?

Hvor kan man hente den?

hvis du kigger tråden igennem, kan du se jeg allerede har postede et link til en FTP server, men du kan lige få den her FTP

84

torsdag, 6. januar 2005, 14:37

HAH
Nu har jeg suget det hele
herlgt :D

85

torsdag, 6. januar 2005, 18:38

Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:S

GPU: HD7950
CPU: AMD FX-6300
RAM: G.Skill.Ares 2x4GB
MOBO: ASUS M5A97 L.E 2.0
PSU: XFX 550Watt SSD:
60GB Kingston V300

86

torsdag, 6. januar 2005, 18:48

Citeret

Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:S

hvor har du set det med at de lovede at det skulle komme d. 5 ?....
for 1time siden eller noget var forums lige oppe et øjeblick på WoW Europa... så måske sker der noget... ? ved ikk.... håber det bare max

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

87

torsdag, 6. januar 2005, 19:08

Citeret

desuden er dagen jo heller ikke forbi endnu, HVIS NU :)

88

torsdag, 6. januar 2005, 19:31

Jeg håber bare det kommer i morgen, så man har hele weekenden til at game! :D

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

89

torsdag, 6. januar 2005, 23:26

ser ud til at boomtown ligger WoW ud til download.. de mangler bare at få bekraftet fra blizzard at det er den de har der kan bruges

http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=61546

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

90

torsdag, 6. januar 2005, 23:47

Så den fra FTPen ER den man ska bruge? hvordan får man en acoount selv :T ?

91

torsdag, 6. januar 2005, 23:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

du kan ikke lave nogle account i nu.

hvis jeg var dig ville jeg følge med på http://en.wow-europe.com/ så er du fri for at stille alle de spørgsmål ;)

92

fredag, 7. januar 2005, 00:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af SureShot-

Citeret

Oprindeligt indlæg af CarStone

du kan ikke lave nogle account i nu.

hvis jeg var dig ville jeg følge med på http://en.wow-europe.com/ så er du fri for at stille alle de spørgsmål ;)

Der snakker de ikk dansk, og vil hellere spørge mine tweak gutters ;) hehe. men tak

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Vi har nu fundet en vinder i vores MSI konkurrence. Blev det dig? Klik ind og kig!
Læs Mere

OnePlus 2 får masser af hukommelse

Vi er mange, der spændt venter på, at kalenderen viser den 27. juli. Her vil den nye OnePlus 2 nemlig blive pr
Læs Mere

Vanvittig lagerkapacitet i ny NAS server fra Synology

Hvis du gik og troede, at din 8 TB NAS server var noget værd, så må du tro om igen. I hvert fald hvis man stil
Læs Mere

Tweak.dk unboxer AMD Radeon R9 Fury X

Så er Tweak.dk på banen med vores unboxingvideo af superkortet Radeon R9 Fury X.
Læs Mere

PlayStation 4 rundbarberer Xbox One i Europa

Jim Ryan fra Sonys Europaafdeling har været på talerstolen, og her har han fremlagt nogle særdeles imponerende
Læs Mere

Warner Bros. kendte til problemer med Batman: Arkham Knight

Der har været ramaskrig rundt omkring på nettet, efter det længe ventede spil Batman: Arkham Knight udkom til
Læs Mere

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denn
Læs Mere

Robot dræber mand på VW-fabrik

En tragisk hændelse har fundet sted på en Volkswagen-fabrik i Kassel, Tyskland. En 21-årig tekniker har mistet
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.