Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

onsdag, 5. januar 2005, 13:34

dark age of camellort

43

onsdag, 5. januar 2005, 13:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^
Man må vel sige sin mening... sproget ja, det er lige voldsomt nok...

men bare fordi han siger det om bentzin (og at det er sandt) så skal han da ikke bannes for det... ville da være komplet latterligt...

Damn jeg kan ikke vente på at game!!! :crazyeyes: :boxing: :crazyeyes:

Latterligt at banne en som lige har svinet en moderator, godt og grundigt til ? :rolleyes:

- Synes jeg nu ikke :roller:

44

onsdag, 5. januar 2005, 14:00

helt enig.

mod's har vel regler de skal køre efter, så er det ikke deres skyld hvis vi andre ikke er enige med dem.

TBA!

45

onsdag, 5. januar 2005, 14:08

jaaaaa BAN MIG BAN MIG

46

onsdag, 5. januar 2005, 14:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
jaaaaa BAN MIG BAN MIG

:dots: :roller:

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

47

onsdag, 5. januar 2005, 14:58

Undskyld hvis jeg spørger dumt. Men jeg har Final beta kit, og er jeg så ikke sikker på at kunne spille det? Jeg mener hvis jeg ikke når at downloade spillet? Jeg har godt nok spillet installeret, men hvis den nu ikke virker. Bliver det også lagt ud andre steder end på blizzards side?

Sry hvis jeg er helt gal på den, vil bare lige have det sidste på plads:)

CPU: AMD FX-6300 six-core @ 4,2ghz RAM: G.Skill.Ares 2x4GB - 1866mhz GFX: Radeon HD 6870 1GB MOBO: ASUS M5A97 L.E 2.0 PSU: XFX 550Watt SSD: 60GB Kingston V300
Bærbar: i5-2450M, GeForce 630m & 8 GB RAM

48

onsdag, 5. januar 2005, 14:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper
jaaaaa BAN MIG BAN MIG

Hvorfor nu det? Du kan da bare luffe af når det passer dig. Det ville da ikke gøre mig noget.

49

onsdag, 5. januar 2005, 15:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af p3t3r
Undskyld hvis jeg spørger dumt. Men jeg har Final beta kit, og er jeg så ikke sikker på at kunne spille det? Jeg mener hvis jeg ikke når at downloade spillet? Jeg har godt nok spillet installeret, men hvis den nu ikke virker. Bliver det også lagt ud andre steder end på blizzards side?

Sry hvis jeg er helt gal på den, vil bare lige have det sidste på plads:)

hvis du ikke har Final Beta versionen så kan du hente den fra denne FTP: ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/

det skal lige siges til alle jer der downloader Final Beta med bit torrent, så drop det og hent det istedet fra denne FTP, for det er en vildere forbindelse den ligger på :D

Update: i skal narturligvis tage de filer der ligger inde i den mappe der hedder EU ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SureShot-" (05.01.2005, 15:14)

50

onsdag, 5. januar 2005, 15:31

Torq ikk det jeg hentyder til

jeg gør blot lidt grin med ting og morer mig?

51

onsdag, 5. januar 2005, 16:34

Hmm. altså jeg har WoW installeret, men hvis det er som nogle af de andre siger, kan jeg jo ikke være sikker på det er den der virker.

CPU: AMD FX-6300 six-core @ 4,2ghz RAM: G.Skill.Ares 2x4GB - 1866mhz GFX: Radeon HD 6870 1GB MOBO: ASUS M5A97 L.E 2.0 PSU: XFX 550Watt SSD: 60GB Kingston V300

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "p3t3r" (05.01.2005, 16:34)

52

onsdag, 5. januar 2005, 16:34

Er det i morgen? :roller:

ASUS Maximus Formula SF X38
Core 2 Duo E6850 3 GHz
WD Raptor WD1500ADFD 150 GB
2x Asus 5830 i Crossfire
Thermaltake Toughpower 750W
Kingston DDR2 PC6400 4x2GB
Antec P182 Kabinet
Mit CPU-Z er ikke opdateret
[SIZE=7] Dodge, Duck, Dip, Dive, & Dodge
[/SIZE]

53

onsdag, 5. januar 2005, 16:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22
Er det i morgen? :roller:

det er der vist ingen der ved... men det er et godt gæt.... jeg havde håbet meget på idag... men der står ikke noget nyt på http://en.wow-europe.com/

54

onsdag, 5. januar 2005, 17:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Er der ikke en "mod" der kan flytte - denne forkert placerede tråd !! Eller er det fordi der har været så mange af dem i det forum , hvor de burde være.
Ved godt at der sikkert er nogen, der bliver sure over dette indlæg. Men har sendt en "report" x 2 - som vi jo skal gøre. Men intet er sket - så derfor gør jeg det på denne måde.
Prøv nu at tænke jer om, inden i laver en tråd. - Det kan da ikke være så svært. Den her tråd handler jo om et spil og er ikke Offtopic. Vi snakkede for et stykke tid siden, at vi alle sku' tænke os lidt mere om. For at gøre dette herlige sted endnu bedre. Desværre virker det som om at den snak er helt glemt. :(

Det her forum betyder ret meget for dig, hva?

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

55

onsdag, 5. januar 2005, 17:26

Citeret

Hmm. altså jeg har WoW installeret, men hvis det er som nogle af de andre siger, kan jeg jo ikke være sikker på det er den der virker.

Går ud fra at du har den US version vi allle brugte under Open Beta, og i så fald, så tror jeg at der kommer en patch der vil gøre spillet kompatibelt - det er ihf. hvad jeg har hørt.

56

onsdag, 5. januar 2005, 17:51

Citeret

blizzard har ikke sagt noget om at man skal hente en ny version.

så hvis du har 1.2.1 er der ikke nogen problemer med at spille når de får åbnet serverne.

dog kan dem der komme til at spille nu i FB ikke joine de 2 servers som CB folkene spiller på, sådan har jeg ihvertfald forstået det.

Cisco Certified Network Associate — CCNA

57

onsdag, 5. januar 2005, 18:11

US beta'en og EU beta'en er ikke den samme og du kan ikke bruge den beta du hentede for open beta til FB.... ( mener jeg, er dog ikke 100% sikker )

58

onsdag, 5. januar 2005, 18:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Evilbone
US beta'en og EU beta'en er ikke den samme og du kan ikke bruge den beta du hentede for open beta til FB.... ( mener jeg, er dog ikke 100% sikker )

det kunne man inden den nye version kom med fransk og tysk version.
rygtet sagde at man bare kunne ændre inde i realmlist.wtf

men nu bliver man nød til at hente den på 2.4gb og 40mb patch selvom man har US beta

Cisco Certified Network Associate — CCNA

59

onsdag, 5. januar 2005, 18:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tunsnask

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Er der ikke en "mod" der kan flytte - denne forkert placerede tråd !! Eller er det fordi der har været så mange af dem i det forum , hvor de burde være.
Ved godt at der sikkert er nogen, der bliver sure over dette indlæg. Men har sendt en "report" x 2 - som vi jo skal gøre. Men intet er sket - så derfor gør jeg det på denne måde.
Prøv nu at tænke jer om, inden i laver en tråd. - Det kan da ikke være så svært. Den her tråd handler jo om et spil og er ikke Offtopic. Vi snakkede for et stykke tid siden, at vi alle sku' tænke os lidt mere om. For at gøre dette herlige sted endnu bedre. Desværre virker det som om at den snak er helt glemt. :(

Det her forum betyder ret meget for dig, hva?

Ja det er jo nok derfor han er en del herinde? skal du se.

60

onsdag, 5. januar 2005, 18:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Citeret

Går ud fra at du har den US version vi allle brugte under Open Beta, og i så fald, så tror jeg at der kommer en patch der vil gøre spillet kompatibelt - det er ihf. hvad jeg har hørt.

Hmm hvordan kan jeg være sikker på det ikke er den version fra US beta jeg har? Jeg hentede bare instillationen fra en ven til LAN..

Seneste tests og artikler

0

ASUS VG248 skærm

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere

0

Wireless HDMI Extender WHDI

Her i den lumre sommerhede ska
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty H97 Performance

Denne gang tager jeg et kig på
Læs Mere

0

Arctic Accelero Xtreme IV VGA Cooler

Det er efterhånden ved at være
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Første trailer til Fifty Shades of Grey

Den første trailer til Fifty S
Læs Mere

0

WD skruer op for kapaciteten med ny 6TB harddisk

Western Digital udvider deres
Læs Mere

13

Vind gavekort til 2 biografbilletter og 2 gufbilletter

Vågn nu op og deltag i konkurr
Læs Mere

0

Første trailer og poster til Nightcrawler

Der er kommet første trailer o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.