Gmail go home!

  • I fremtiden er det garanteret omsonst, at tale om begrænsing på kapacitet hos mail-udbydere. Der tager man det garanteret som en selvfølge, at der er nok plads ligemeget hvad...tror I ikke?


    Tænk på alle de ting man vil tage for givet senere...som i dag er begrænset...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    I fremtiden er det garanteret omsonst, at tale om begrænsing på kapacitet hos mail-udbydere. Der tager man det garanteret som en selvfølge, at der er nok plads ligemeget hvad...tror I ikke?


    Tænk på alle de ting man vil tage for givet senere...som i dag er begrænset...


    Jo .. Man behøver jo heller ikke gå lang tid tilbage før det var på nøjagtig samme måde .. Altså vi har jo en masse ting, som der f.eks. ikke var her for 10 år siden .. Udviklingen går nok bare stærkere og stærkere ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jo .. Man behøver jo heller ikke gå lang tid tilbage før det var på nøjagtig samme måde .. Altså vi har jo en masse ting, som der f.eks. ikke var her for 10 år siden .. Udviklingen går nok bare stærkere og stærkere ..


    Netop.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Synes siden ser lidt skummel ud :)


    Tør ikke personligt lade min personlige mail være dér :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Ja, men det udtryk kender vi jo godt ;)


    "Free", kun 200kr. om måneden i gebyr - eller noget i den retning.


    Eftersom de ikke har nogen oplysninger på mig, bliver det svært for dem at finde mig ..


    Og selvom man skriver et andet land end USA, skal man angive en stat, og det kan jo så være hvilken som helst stat ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Synes siden ser lidt skummel ud :)


    Tør ikke personligt lade min personlige mail være dér :)


    Har heller ikke tænkt mig at bruge den til noget personligt som sådan .. Har da både mine alm. mails og min Gmail udover det ..


    Oprettede mest for at se om man kunne, og man kan vel bruge den til lidt af hvert uden det bliver personligt ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Har heller ikke tænkt mig at bruge den til noget personligt som sådan .. Har da både mine alm. mails og min Gmail udover det ..


    Oprettede mest for at se om man kunne, og man kan vel bruge den til lidt af hvert uden det bliver personligt ..


    Nu skal du ikke bide dig så meget fast i, at jeg sagde personligt. :) Mente egentlig bare, at det ikke er noget jeg kunne tænke mig, da siden ikke virker videre tiltalende på mig :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Damm, hvad pokker skal man bruge så meget plads til. Syntes min Gmail er stor, men vil da tage mig en krig at fylde denne op. Syntes dog ikke ligefrem det er den mest passende side til email udbyder, men det så det.


    - Nu mangler der bare et program som der var til Gmail hvor man kunne have sin mail som en HDD, og smide ting direkte derop, dog gerne større end 10mb som der var ved Gmail.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Og jeg som synes 1 GB er meget til e-mails :rolleyes:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Og jeg som synes 1 GB er meget til e-mails :rolleyes:


    Ja... Jeg har aldrig været bare tæt på, at fylde min alm. hotmail op, og den er kun på 2mb, dog kan jeg godt se, at lidt mere vil være godt, en 10 mb måske...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Damm, hvad pokker skal man bruge så meget plads til. Syntes min Gmail er stor, men vil da tage mig en krig at fylde denne op. Syntes dog ikke ligefrem det er den mest passende side til email udbyder, men det så det.


    - Nu mangler der bare et program som der var til Gmail hvor man kunne have sin mail som en HDD, og smide ting direkte derop, dog gerne større end 10mb som der var ved Gmail.


    Hov? Kan man det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Ja... Jeg har aldrig været bare tæt på, at fylde min alm. hotmail op, og den er kun på 2mb, dog kan jeg godt se, at lidt mere vil være godt, en 10 mb måske...


    Kan love dig for at min hotmail kan fyldes hurtigt op. Hvis jeg er væk en uge, er den stortset fuld. Og det eneste jeg modtager mails fra er nyhedsbreve fra div. danske hardware sites.


    Er glad for der er 1 GB på Gmail :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jep .. Så vidt jeg ved betyder Free stadig gratis .. ;)


    Free er faktisk et ganske upræcist ord. Det kan både betyde gratis og fri. Derfor skelner engelsktalende mellem "free as in free beer" og "free as in free speech".

  • Jeg har en yahoo-mail og der er der 250mb plads. Er vist rigeligt til en alm. bruger. Koster ingen ting og er til at komme til overalt. Fatter ikke at nogen har brug for 1gb el. lignende. Hvorfor gemme på ligegyldige ting og det ta'r jo ikke mange sekunder at slette det unødvendige.