Omega Vs. Catalyst

  • Hvad er bedst? Jeg har prøvet catalyst pro jeg spillede "Live for Speed" med omrking 30 FPs, med Omega pressede den sig op på de 80, 90 nogen gange, nogen der kører bedre med Catalyst drivers end Omega? :)


    Ellers stem for hvad du syntes er bedst ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lfs-Christian
    Hvad er bedst? Jeg har prøvet catalyst pro jeg spillede "Live for Speed" med omrking 30 FPs, med Omega pressede den sig op på de 80, 90 nogen gange, nogen der kører bedre med Catalyst drivers end Omega? :)


    Ellers stem for hvad du syntes er bedst ;)


    Er du sikker på at du ikke kørte med FSAA eller AA og/eller V-sync? Da du kørte med Catalyst driveren?

  • Quote

    Er du sikker på at du ikke kørte med FSAA eller AA og/eller V-sync? Da du kørte med Catalyst driveren?


    Fuldstændig sikker

  • Også bare originale Catalyst drivers her.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Har lige prøvet ATI's nyeste - no good. :( Problemer - hvorfor ved jeg ikke. :rolleyes:
    Kører i stedet for med de sidste nye Omega - kører rigtig fint. 8)


    Bare nysgerrig: Hvad er det for problemer du har med Catalyst driverne ?

  • Bruger altid Omegas drivere.. selv ATi's ansatte bruger ofte omegas drivere..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann


    Bare nysgerrig: Hvad er det for problemer du har med Catalyst driverne ?


    Lidt svært at forklare. Men efter uninstall af de tidligere drivere - så install. jeg de nyeste Catalyst. SÅ fik jeg pludselig beskeder om at der ikke var nok grafikhukommelse til at spille forsk. spil. - som havde virket inden ! :rolleyes: Prøvede alt muligt - reinstall, tjekkede opsætning osv.
    Så kom den nyeste Omega-driver (baseret på selvsamme Catalyst - hmm !) hentede den og fjernede Catalyst, install. den nye Omega og vupti så kører alting fint igen.
    Hvorfor der var problemer ved jeg ikke - men nu kører det jo fint - såå !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Lidt svært at forklare. Men efter uninstall af de tidligere drivere - så install. jeg de nyeste Catalyst. SÅ fik jeg pludselig beskeder om at der ikke var nok grafikhukommelse til at spille forsk. spil. - som havde virket inden ! :rolleyes: Prøvede alt muligt - reinstall, tjekkede opsætning osv.
    Så kom den nyeste Omega-driver (baseret på selvsamme Catalyst - hmm !) hentede den og fjernede Catalyst, install. den nye Omega og vupti så kører alting fint igen.
    Hvorfor der var problemer ved jeg ikke - men nu kører det jo fint - såå !


    Okay lyder lidt mystisk,men dejligt at det så virker med Omega's drivere ;)