Nu nærmer BF2 sig!

  • ...Og i den anledning er der kommet en del film og småklip ud så man kan få en fornemmelse af hvordan spillet kommer til at se ud, og som stor fan af alle spil i BF-serien er jeg ikke skuffet!
    [Blocked Image: http://www.bfgeeks.dk/images/bf2/screens/bf2_scr_5.jpg]


    Gameplay video (16min/177mb): her
    1. person view video(3.24min/22.6mb):
    her

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • fuck hvor ser det lækkert ud.....! :P :P Hvornår? Hvornår? Hvornår? :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    fuck hvor ser det lækkert ud.....! :P :P Hvornår? Hvornår? Hvornår? :))


    24. Marts er det sat til :) så må vi håbe de kan holde hva de lover.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • tror jeg vil overveje flight joysticks osv til det...det spil er seriøst nice ud....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    tror jeg vil overveje flight joysticks osv til det...det spil er seriøst nice ud....


    det meget nemmere at have kontrol over flyene, men jeg synes det er sværere at flyve chopper med et stick i BFV
    Men så har man jo musen :))




    Deres officielle BF2 side åbnede for ca. en måneds tid siden og der er alle screenshots og videoer at finde :D


    http://www.eagames.com/officia…/battlefield2/us/home.jsp

  • Shit hvor ser det godt ud .. Håber satme at min computer kan trække det rimeligt, for har ikke rigtigt mod på at smide så mange ekstra penge i den igen allerede. :rolleyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Shit hvor ser det godt ud .. Håber satme at min computer kan trække det rimeligt, for har ikke rigtigt mod på at smide så mange ekstra penge i den igen allerede. :rolleyes:


    Hvis et system som dit ikke kan trække det, så vil jeg sige de skyder sig selv i foden... Så tror ikke du skal være bekymret ;) Jeg har lige læst et interview med en af de vigtige folk hvor han svarer på en masse spørgsmål fra communitiet.


    "(Community) What are the minimum systemspecs to be expected?
    (@Adger) that's not yet fixed. it seems to be realistic to expect a 2,4GHz CPU / 512MB RAM. your graphicscard must support shadermodel 1.4."


    Resten af interviewet

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Ser sku nice ud :D


    Kan godt li min skoles forbindelse 8)


    :clap:


    8o kun vi har sku 10 mb/s på skole hehe


    Og syg spil den tror jeg sku jeg skal have :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zweb.dk


    8o kun vi har sku 10 mbit på skole hehe


    Og syg spil den tror jeg sku jeg skal have :T


    Ved ik om jeg har forstået dig rigtigt ;)


    Men jeg hente altså hurtigere end en 10mbit linje på det screenshot :)


    Noget andet er, at der sidder et par hundrede andre elever på den linje, jeg også sidder ved, så vi har langt over 10 mbit :T



  • :roller: Vores klamme skole har nok en 34mbit eller mer... men de er seriøst dumme til at finde ud af at dele det ordentligt ud, så min klasse og dem rundt om henter max med 20kbs.... og 100 hvis man bruger download acceleratore. det fedt ikk! eller...
    hentede selv den film med omkring 3Mb/s igår herhjemme, så det iorden :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • Okay, lyder fint. Så er det måske bare lige lidt flere ram der skal smides i maskinen, hvis det er jeg vil n0rde lidt igen. Det skulle vel være til at overkomme engang. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hvis jeres pc'er kan køre BFV i høje grafik settings så kan de sagtens køre BF2


    Der bliver rigeligt brug for ram, 512 mb er slut med sin storhedstid, 1024 vil være smartest at spille med, husk det er jo ikke 64 spillere, vi snakker om op til 100 spillere på en GIGA map, så ram skal der nok blive brug for :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CheezEDippaH
    Håber da at de får ændret 2'eren så det ikke er den maskin-dominerede krig igen... Vil langt hellere spille spil hvor det er fodfolkene der dominerer...


    Men nu får vi se hvordan det bliver... Men indtil det har bevist at fodfolk har en chance, så holder jeg mig til Joint Operations -med 150mands servers, KÆMPE baner osv...


    Jeg regner da kraftigt med at maskinerne får meget at sige! Det er jo ligesom hele idéen med BF, ikke? Det med fodfolk findes der jo 1000 andre spil med...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus


    Jeg regner da kraftigt med at maskinerne får meget at sige! Det er jo ligesom hele idéen med BF, ikke? Det med fodfolk findes der jo 1000 andre spil med...


    Tja, det er jo nok det som kommer til at holde mig væk så... Er mere til selv at løbe rundt, mens maksinerne kun er der til backup og transport... Men nu får vi se...:)