Stejle i NFSU 2?

  • Hej..... Jeg har nu i lang tid prøvet at få min max tunede Toyota Celica til at stejle..... Men jeg kan ikke.
    Har så lavet en MAX tuned Audi TT, som kan stejle lige i starten i ca. 1-2 sekunder.... jeg sætter den til at bounce, og så gir jeg ellers bare fuld gas, så er den lige på baghjul 1-2 sekunder, men falder så til jorden.... og hvorfor kan min Audi, når min Celica ik kan?


    Jeg har også 2 videoer, med min Audi TT og Celica der prøver at stejle, men ved ik hvor jeg skal uploade, de fylder ca. 7 MB hver

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Hej..... Jeg har nu i lang tid prøvet at få min max tunede Toyota Celica til at stejle..... Men jeg kan ikke.
    Har så lavet en MAX tuned Audi TT, som kan stejle lige i starten i ca. 1-2 sekunder.... jeg sætter den til at bounce, og så gir jeg ellers bare fuld gas, så er den lige på baghjul 1-2 sekunder, men falder så til jorden.... og hvorfor kan min Audi, når min Celica ik kan?


    Jeg har også 2 videoer, med min Audi TT og Celica der prøver at stejle, men ved ik hvor jeg skal uploade, de fylder ca. 7 MB hver


    http://www.putfile.com/ ?

  • Tak, prøver med en Mustang.... og er igang med at uploade videor med PutFile..


    Og vi er enige om det er Hydraulic lvl 3 ik?


    det der Putfile.... nu har den stået i 5 minutter...


    Og har nu prøvet med mustang!, den kommer højere op at stejle, med dumper også til jorden efter 2 sekunder...


    Putfile kan ik, er der en der gider at hoste hvis de har en HP?


  • Meinder kan vist godt låne dig noget plads?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    har fået filmen med min Mustang der prøver ned på 4MB, der må da være en eller anden?


    4 MB så kan jeg godt tage den ;) Add mig på MSN ! Hvis du har?

  • aha.. og hvilket østeuropæisk codec skal man så bruge for at afspille klippet???

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    aha.. og hvilket østeuropæisk codec skal man så bruge for at afspille klippet???


    Enig....? hva sker der lige der?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Måske fordi celica'en er FW?
    Ved det ikke, men går ud fra det er derfor min Tiburon og 206'er ikke kan :baby:


    hmm kan man se på hvilke hjul de trækker??

  • Prøv at hent DivX Player, så burde i ku se den, men jeg kan med Windows Media Player 10....


    Og den trækker på baghjul sådan en Mustang, i Dyno run f.eks. er det KUN baghjul.


    eller nææ, den er fjernet? siger ihverfald fejl.


    Men i kan få mit save game hvis i vil, i skal ikke tage jer af jeg har 999.999.999 guld :D, her til sidst gad jeg ikke gennemføre alt det pis, for at kunne tune mine biler, ås hente cheat... skal siges jeg har fået min Mustang op på baghjul i lidt længere tid ved brug af Tuning/Dyno..... men stadig kun et par sek.


  • Ved ikk helt hvad der er galt med min side.. Kan ikke helt få det lavet, så kan du ikke spørge Meinder om du må låne lidt plads?
    EDIT: Det viste sig at jeg slet ikke måtte have videoer på frac :O