Kan man snyde.......

  • Hey.. Ville blive glad hvis der var en derude der ved om man kan få et program som på en eller anden måde kan snyde en dvd + brænder så den kan brænde på dvd - skiver...????????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jonasrask
    Hey.. Ville blive glad hvis der var en derude der ved om man kan få et program som på en eller anden måde kan snyde en dvd + brænder så den kan brænde på dvd - skiver...????????


    Du vil have en cd-brænder til at brænde dvd eller? Hvis det er det du vil må jeg desværre nok meddele dig at det ikke er muligt hvad jeg ved af.


    Man kan jo heller ikke få en ko til at gø?


    EDIT: Hvis der er nogen der kender en gøende ko, så send venligst en pm.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jonasrask
    Hey.. Ville blive glad hvis der var en derude der ved om man kan få et program som på en eller anden måde kan snyde en dvd + brænder så den kan brænde på dvd - skiver...????????


    Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Hvis ikke din brænder understøtter DVD- format, tvivler jeg på at det kan lade sig gøre, medmindre det er et spørgsmål om, at flashe andet firmware i ?

  • Nej jeg har en dvd + brænder men har ved en fejl skaffet mig nogle dvd - skiver.. så det kunne være godt hvs man nu kunne få brænderen til at ville brænde på - skiverne på en eller anden måde..??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jonasrask
    Nej jeg har en dvd + brænder men har ved en fejl skaffet mig nogle dvd - skiver.. så det kunne være godt hvs man nu kunne få brænderen til at ville brænde på - skiverne på en eller anden måde..??


    Tja, er ikke sikker på det vil virke. Måske med et eller andet program. Prøv at søge på google efter record dvd with cd burner eller noget. Ellers er der vel ikke andet for end at prøve.

  • Simonwh
    Kan du bare slet ikke læse? :]


    Han skriver han har en DVD+ brænder.
    Men vil gerne brænde på DVD- skiver.


    Han har ikke snakket noget om alm CD'er.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jonasrask
    Nej jeg har en dvd + brænder men har ved en fejl skaffet mig nogle dvd - skiver.. så det kunne være godt hvs man nu kunne få brænderen til at ville brænde på - skiverne på en eller anden måde..??


    Hvilken DVD brænder har du ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jonasrask
    Det er en NEC brænder.. såe ikk noget specielt godt mærke....


    Nec... Hvilken model ?


    Jeg har selv en 2500B fra Nec og den er totalt ok. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Han siger da at han har en DvD afspiller i sin comp + en almindelig CD-brænder ikke?
    dvs. at han ikke kan brænde på DvD-skiver, hvis han vil det skal han have en DvD-brænder


    Det var da utroligt som i bliver ved med den cd brænder. Den er altså ikke nævnt nogen steder. :]
    Han taler om at brænde DVD-R skiver på en DVD brænder som kun er beregnet til +R skiver. Er det virkeligt så svært at forstå ?
    I må have nytårstømmermænd endnu.. :))


    -->jonasrask


    Der findes åbenbart noget hacked firmware med ret dårlige resultater.
    http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=21490&start=0
    Jeg ville sælge de -skiver og købe nogle +skiver. Problem løst. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    lol jeg forstod det som en dvd og så + en brænder.. :D


    okay en DvD+ brænder.... Ja skulle mene man kan finde noget Codec eller sådan noget


    Codec WTF....og hvad skal han bruge et Codec til? ?(

    MB: ASUS A8N-SLI SE | CPU: AMD64 3700+ "San Diego" | Køler: Box |
    RAM: 2*1024mb OCZ EL PC3200 | GFX: Inno3D Geforce 7900GTX 512mb |
    HDD: 250GB WD Special Edition 16MB Cache | DVD/CD-RW: LG 52x32x52x16 |
    Kabinet: Custombuild fra Coolcases.com med 4*120mm blæsere | PSU: Fortron Epsilon 600W|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Hvis man kan det, så kan den brænde både + og -. Jeg troede faktisk ikke det kunne lade sig gøre, da jeg mente det var et hardware problem......


    Tja, lade sig gøre, kan det åbenbart, men hvis det er dette man får ud af det, kan det IMO være ligemeget.


    update:
    A full 4.37GB dvd-video burnt with Nero on the same -RW only reads back with the NEC itself. My Lite-on and stand-alone can't read it properly


    update2:
    I've updated to 1.09 and burned the same dvd-video with clonedvd. It now plays in both players it failed in before, but near the end of the disc it still fails (crc-errors, playback freezes).